Ravn Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Er det i det hele tatt noen som spiller Human Rogue her? Hva er positivt med human rogue i grunnen (utenom sverdbonusen, men er denne så veldig bra)?
haarod Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Den bonusen gjør jo bare at du slåss med sverd som en lvl 21 ikkehuman, når du er lvl 20. Gnomes og dwarfs har gode racial abilities
tacomodo Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har noen planer om human rogue selv, men det er kjipt de ikke har noe særlig bra racial bonus ting. Sverd er det vel ikke så ofte man bruker som rogue? Og hva med den der diplomacy tingen, er den noe praktisk i det hele tatt? Noen som har erfaringer?
Nitrius Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Nå begynner det å bli litt vel mange poster om rogue, kan vi ikke spørre om rogue spørsmål i noen av de postene som allerede eksitere?
haarod Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ja, hva har vi "Tråden om WoW-rogue" posten for?
Nitrius Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det har ikke noe å si, en rogue tråd er en rogue tråd, og vi har nok av dem, man kan diskutere om human rogue i de andre trådene å, f.eks den HKoN nevte. Endret 6. februar 2005 av ToxicMan
Digitize Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg spiller som Nightelf Rogue på U.S. server "Mannoroth (PVP)". Grunnen til det valget er at Nightelf Rogue's med Shadowmeld er vanskeligere å detektere som stealth - ergo beste rasevalg når man vil bli Rogue (mener jeg da!). Det er kun Nightelf's som har denne stealth bonusen og det gjør livet som ganker lettere Endret 7. februar 2005 av Digitize
MrLee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 tja, med gnome er det stor sannsynlighet for at de rett og slett ikke ser deg
shig Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Spilte med Nightelf rouge, kom ikke langt. Orka ikke spille mer pga jeg hørte at når det kommer ut den 11. så må du begynne på nytt uansett. Noen som kan fortelle om det er sant ? sry for litt off topic
Ravn Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Spilte med Nightelf rouge, kom ikke langt. Orka ikke spille mer pga jeg hørte at når det kommer ut den 11. så må du begynne på nytt uansett. Noen som kan fortelle om det er sant ? sry for litt off topic Kommer ut 11. ja.
Lacim Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Diplomacy er faktisk ganske praktisk, spesielt når du kommer til nøytrale byer. 10 % bonus blir faktisk ganske mye. Det blir mye lettere å øke statusen til de forskjellige plassene.
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Diplomacy er faktisk ganske praktisk, spesielt når du kommer til nøytrale byer. 10 % bonus blir faktisk ganske mye. Det blir mye lettere å øke statusen til de forskjellige plassene. Er det noe grunn til å øke statusen i det hele tatt utenom kanskje bedre priser hos merchants?
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 En ting til, hva er det jeg hører om at det beste for rogue er sword/mace ???? Er ikke rogue dagger karer. da?
haarod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 sword/mace er veldig bra hvis man ikke bruker abilities så ofte. De har mye høyere damage per hit enn daggers har, men selv bruker jeg dagger i main hand og sverd/dagger i offhand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå