Gå til innhold

Noen som spiller Human Rogue her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt noen som spiller Human Rogue her? Hva er positivt med human rogue i grunnen (utenom sverdbonusen, men er denne så veldig bra)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen planer om human rogue selv, men det er kjipt de ikke har noe særlig bra racial bonus ting. Sverd er det vel ikke så ofte man bruker som rogue? Og hva med den der diplomacy tingen, er den noe praktisk i det hele tatt? Noen som har erfaringer?

Skrevet (endret)

Det har ikke noe å si, en rogue tråd er en rogue tråd, og vi har nok av dem, man kan diskutere om human rogue i de andre trådene å, f.eks den HKoN nevte.

Endret av ToxicMan
Skrevet (endret)

Jeg spiller som Nightelf Rogue på U.S. server "Mannoroth (PVP)".

Grunnen til det valget er at Nightelf Rogue's med Shadowmeld er vanskeligere å detektere som stealth - ergo beste rasevalg når man vil bli Rogue (mener jeg da!).

Det er kun Nightelf's som har denne stealth bonusen og det gjør livet som ganker lettere :thumbup:

Endret av Digitize
Skrevet

Spilte med Nightelf rouge, kom ikke langt. Orka ikke spille mer pga jeg hørte at når det kommer ut den 11. så må du begynne på nytt uansett. Noen som kan fortelle om det er sant ? :) sry for litt off topic

Skrevet
Spilte med Nightelf rouge, kom ikke langt. Orka ikke spille mer pga jeg hørte at når det kommer ut den 11. så må du begynne på nytt uansett. Noen som kan fortelle om det er sant ? :) sry for litt off topic

Kommer ut 11. ja.

Skrevet

Diplomacy er faktisk ganske praktisk, spesielt når du kommer til nøytrale byer. 10 % bonus blir faktisk ganske mye. Det blir mye lettere å øke statusen til de forskjellige plassene.

Skrevet
Diplomacy er faktisk ganske praktisk, spesielt når du kommer til nøytrale byer. 10 % bonus blir faktisk ganske mye. Det blir mye lettere å øke statusen til de forskjellige plassene.

Er det noe grunn til å øke statusen i det hele tatt utenom kanskje bedre priser hos merchants?

Skrevet

sword/mace er veldig bra hvis man ikke bruker abilities så ofte. De har mye høyere damage per hit enn daggers har, men selv bruker jeg dagger i main hand og sverd/dagger i offhand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...