Gå til innhold

Hvilken class har Resurrection?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så det er det på bilde som er Resurrection til druid?

Det stemmer. Legg merke til at det er 30min cooldown samt at du trenger en reagent for å resse. En ting som er ganske unikt med druid sin ress er at denne kan kastes mens man er i "combat-status" av mangel på et bedre ord. Problemet sånn som det er nå er at man må fortsatt vente x antall minutter før man blir resset, altså er det ganske ubrukelig å kaste mens man sloss.

Skrevet (endret)

resurrection:

shaman: lvl 36 (250/420 hp/mana)

paladin: lvl 36 (250/420 hp/mana)

druid: lvl 20-60 (400/700 til 1600/2000 )

priest: lvl 10-58 (70/135 til 750/1000)

aner ikke hvorfor druid er så god til det, er som skrevet før den eneste som kan caste "in combat"

edit: trenger hornbeam seed - kanskje den er forferdelig vanskelig å få tak i, noen som har peiling?

shaman sin reincarnation er på lvl 30

edit: så vidt jeg vet er det kun shaman som har reincarnation.

edit: rincewind har helt rett :hmm:

paladin: du får det visstnok fra en quest - ca lvl 12

shaman: lvl 12

unnskyld så mye, dårlig av meg :nei:

Endret av banan2_2
Skrevet (endret)
resurrection:

Rimelig sikker på at Paladin får en slik spell før lvl36, og jeg VET at shaman før det LENGE før det, sånn ca. lvl 12-14 hvis jeg ikke husker feil.

Eneste dumme med Shaman sin self-reincarnation(som krever reagent) er at det medfører summoning sickness. Så med mindre det er absolutt kritisk, så er det ikke å anbefale å bruke den.

Edit: Vet nærmere sjekking fant jeg ut at både Paladin og Shaman får sin tilsvarende spell ved level 12.

Endret av Rincewind
Skrevet

Ja, jeg lærte det på level 12 med min human paladin (nå level 23). Det er utrolig kjekt å ha, men det kan bli mye mas til tider. Det er ikke skjelden at grupper kommer bort og lurer på om jeg gidder å resurrecte en eller flere medlemmer. Svarer ofte ja, men noen ganger blir det for mye mas.

Resurrection og healingen til paladinene er grunnen til at jeg mest sannsynlig spiller paladin i retail også.

Skrevet
aner ikke hvorfor druid er så god til det, er som skrevet før den eneste som kan caste "in combat"

edit: trenger hornbeam seed - kanskje den er forferdelig vanskelig å få tak i, noen som har peiling?

Druidens ress trenger ingen reagent lenger, det ble fjernet for veldig lenge siden (heldigvis). Druidens ress har 30min cooldown, men er forferdelig hendig hvis et gruppemedlem dør i kampen og må være i live for å fullført en quest eller lignende. Dessuten gir druidens ress nesten fullt med liv og mana, i motsetning til priests/paladins som kun gir deg bittelitt av hvert. Om du må vente før du kan bli resset varierer fra situasjon til situasjon, men det skal veldig mye til for at du skal måtte vente i minutter, kan innimellom være noen få sekunder. ;)

Skrevet
resurrection:

shaman sin reincarnation er på lvl 30

edit: så vidt jeg vet er det kun shaman som har reincarnation.

edit: rincewind har helt rett :hmm:

paladin: du får det visstnok fra en quest - ca lvl 12

shaman: lvl 12

unnskyld så mye, dårlig av meg :nei:

Shaman får sin res.spell ved level 20

Skrevet

Druidens ress trenger ingen reagent lenger, det ble fjernet for veldig lenge siden (heldigvis). Druidens ress har 30min cooldown, men er forferdelig hendig hvis et gruppemedlem dør i kampen og må være i live for å fullført en quest eller lignende. Dessuten gir druidens ress nesten fullt med liv og mana, i motsetning til priests/paladins som kun gir deg bittelitt av hvert. Om du må vente før du kan bli resset varierer fra situasjon til situasjon, men det skal veldig mye til for at du skal måtte vente i minutter, kan innimellom være noen få sekunder. ;)

hm, jeg trodde den fortsatt krevde reagents jeg. Hadde 2 druids i party igår, begge på lvl ~22, og de hevdet at de ikke fikk resurrecte for de ikke hadde nødvendige reagents.

Skrevet

hm, jeg trodde den fortsatt krevde reagents jeg. Hadde 2 druids i party igår, begge på lvl ~22, og de hevdet at de ikke fikk resurrecte for de ikke hadde nødvendige reagents.

Du har rett, man trenger fortsatt regants. Jeg har spillt druid til 35 i denne patchen, så jeg vet det "liksom".

Skrevet

Du har rett, man trenger fortsatt regants. Jeg har spillt druid til 35 i denne patchen, så jeg vet det "liksom".

I all verden, skrev jeg at man ikke trenger reagents? Tihi, så trøtt var jeg, skrev ress og tenkte buff, beklager. Ja, jeg vet at man trenger reagents (har en lvl 60 druide), men de er ikke vanskelige å få tak i. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...