Gå til innhold

TEST: Er du en skikkelig fotballidiot?

ingveh

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bah, jeg kan jo ting om fotball! Uansett, hva har det om du liker øl eller ei med fotball å gjøre?

Pub, øl og fotball på storskjerm.

Men alikevel, du kan jo elske øl samtidig som du ikke vet noe om fotball!

@SumSar: Ja...Skjønner ikke hvordan de greier å lage det slik jeg! De må gå på noe...:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 0%

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?

Akkurat det jeg forventa :)

Endret av Leroy
Skrevet

og jeg kom ut som

Ivar Hoff

Score: 2%

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?

jeg også

Skrevet

Ernst A. Lersveen

Score: 15%

Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si?

:whistle::whistle::whistle:

Skrevet
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 13%

Skrevet
Ivar Hoff

Score: 0%

Yess :D Fotball er :thumbdown:

Skrevet
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 4%

Jeee!

En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten...

Skrevet
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 4%

Jeee!

En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten...

Klarte å se 10 sekunder av cup finalen i høst :w00t:

Skrevet

Du kommer ut som...

Ernst A. Lersveen

Score: 18%

Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si?

Skrevet

De som har laget denne testen bør få følgende karakter:

"Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?"

Spørsmål: Synger du ja vi elsker?

-Nei men jeg synger ofte nystemten

Spørsmål: Har du sett landskamp på ullevål?

Spørsmål: Har du sett landskamp i utlandet?

Nei ser kun Brann kamper

Har du et engels favoritt lag?

Jeg har selvsagt kun ETT favorittlag

osv osv

Jeg tror med rette jeg skulle hatt mer enn 16% på denne testen.

Skrevet
BAH! Bare fordi jeg ikke har favorittlag i england, reker på landskamper og har nummer trøya mi så er jeg liksom ikke fotballidiot? Mongo test, fuck you!

WORD!!!!

Skrevet

Score: -6%

Hmm... fordi en fotballidiot på dette forumet lagde en tråd om det? :hmm:

Skrevet

Laveste poengsum som er mulig på denne "testen":

Ivar Hoff

Score: -6%

Hvor er logikken med å sette laveste resultat som -6% og høyeste til 100%? Man kan ikke være -6% fotballidiot. Da er det vel heller skaperen(e) av testen som lider av dyskalkuli?

Skrevet
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: -2%

Jupp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...