Gå til innhold

Norsk CS-spiller har fått egen pro-nettside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag kom XeqtR si nettside online, men sida fekk enorm pågang, og den krasja etter berre ein time online :ohmy:

XeqtR.com, News-section

Due to the incredible interest in XeqtR.com, our server crashed during fridays launch. It only took one hour for the server to crash after we launched the site - and that is without advertising or official announcements. BrandTheGame apolgizes to everyone who came to the site without getting access. But now we are back - thanks to David Payne, president of Frontline Game Servers, who has offered us to move the site to one of their servers.

Men nå er den oppe og går igjen, og eg må sei, den ser skikkeligbra ut, og proft! Dette er eit stort bevis på at gaming holder på og bli stort, egen nettside, forum, og webshop som omhandler ein CS-spiller!

Det har jo tatt heilt av rundt XeqtR i det siste, artikkel i VG osv. ! Les artikkelen her

Gratulerer XeqtR!

Check ut sida: XeqtR.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg siden var stygg. Dessuten forstår jeg ikke at nesten ALT som omhandler CS skal være svart.

Men er vel hyggelig for fansen.

Skrevet

ja hahaha.... latterlig, alt jeg kan si. Er ikke bra designet heller, selve logoen er jo på nesten 140 kb. og den introen, huff... ja vi tilber deg xeqtr, du klarer å drepe folk i dataspill.

(håper seriøst dere fatter ironien her...)

Skrevet
ja hahaha.... latterlig, alt jeg kan si. Er ikke bra designet heller, selve logoen er jo på nesten 140 kb. og den introen, huff... ja vi tilber deg xeqtr, du klarer å drepe folk i dataspill.

(håper seriøst dere fatter ironien her...)

nei faktisk ikke! for noen er cs like stort som fotball, og spillere som beckham og marradona har jo oppnådd helte status, hvorfor ikke verdens beste cs spiller også?

Skrevet
XeqtR er flink og alt det der men jeg blir seriøst kvalm av at de lager heltestatus av progamerne, se den forbanna introen, noe så latterlig.

Takk den allmektige elemeNt for at jeg ikke var den eneste som tenkte det der.

Skrevet
PC-spill er en latterlig karriere.

Date-dame: Så, hva jobber du med da?

CS-nerd: Jeg spiller CS og tjener tusener på det.

heller spille cs og tjene penger enn og ikke gjøre noe og ikke tjene penger

Skrevet

Dum problemstilling. Selvsagt kan han man gjøre noe annet og tjene penger...

Skrevet

Dum problemstilling. Selvsagt kan han man gjøre noe annet og tjene penger...

Ok, Spille PC og tene penger, eller streve ræva av deg og tene penger?

lett valg......

Skrevet (endret)
Ok, Spille PC og tene penger, eller streve ræva av deg og tene penger?

Tror nok du blir stemplet som nerd av de fleste kvinns alikevel gitt.

Og hvis man regner alle timer med CS som 'jobb' så blir det ikke nødvendigis noen timelønn å skryte av, og spillegleden kan vel fort gå med i dragsuget når du er avhengig av hele tiden å være på topp for å beholde inntekten din.

Men hey; folk tjener jo store penger på ting som fotball og alpint og, så hvorfor ikke på pro-gaming :)

Endret av Shimano
Skrevet
Men hey; folk tjener jo store penger på ting som fotball og alpint og, så hvorfor ikke på pro-gaming :)

Den linja der bør du tenke meir øve! Like stor sjangs for att han blir lei av CS som att Steven Gerrard ( LFC FAN!!! ) blir lei av fotball, alt går opp og ned.. Finner altid ut noe nytt!

og d me att kvinnfolk ser på deg som nerd..? skaff deg ett kvinnfolk som spela cs!!

Skrevet (endret)

Risikoen er jo selvfølgelig at CS en dag ikke lenger er like stort og at han da vil ha problemer med å tilpasse seg til andre spill eller andre versjoner. Det er jo en helt ny generasjon som spiller CS:S nå som aldri har spilt CS f.eks.

Idrett derimot er relativt forutsigbart; det skjer sjelden enorme regelendringer og man kan forsikre seg mot eventuelle skader. Man vet også hvor lang en normal karriere er og kan planlegge ut i fra det. Regner dog med at pro-gamere som baserer seg på å leve av det også har spesialforsikringer i tilfelle svekket syn eller ødelagt førlighet i armene f.eks.

Endret av Shimano

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...