Gå til innhold

Forslag til forbedring av smilie-lageret!


Anbefalte innlegg

Man blir jo distrahert vekk fra teksten visst man skal ha animerte smilies.

 

Edit: vi har jo forresten allerede noen animerte smilies, kanskje ikke av verste slag men jeg mener at noen av dem kunne vært kuttet.

 

Kunne vært uten:

 

:wallbash:

:realmad:

:evil:

:lol:

 

 

Synes jeg da..

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Hetland @ 05/02/2005 : 22:02)
QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59)
Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre smiler så kan man jo bruke IMG-taggen.
Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

enig :thumbup:

100% enig.

 

Smileysene her på forumet er av de med bedre kvalitet enn andre. (f.eks. msn. :hrm: )

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59)
Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre smiler så kan man jo bruke IMG-taggen.

Den oppfordringen om å bruke img-taggen til å vise egne smilies synes jeg er meget teit. Rett og slett fordi det blir umulig for meg som hater disse smileansiktene å ikke bli nødt til å se dem ved å skru av visning av smilies i kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59)
Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre "smiletryner" så kan man jo bruke IMG-taggen.
Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

Agree... Hvorfor fylle postene med smilyes ? de som er her holder:) hva er galt med de vi har?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...