Gå til innhold

Grov eller fin side på fUnc'en?


Bruker du grov eller fin side på func1030 musematte?  

97 stemmer

  1. 1. Bruker du grov eller fin side på func1030 musematte?

    • Grov
      40
    • Fin
      45
    • Av og til grov, av og til fin
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker grov, føler at det blir et slags "dragsug" når jeg har den på den glatte. Vet ikke om det bare er noe med meg, men jeg liker uansett den grove siden best...

 

mx510 med hyperglides.

 

Det har kanskje noe med at jeg har hatt funcen i over 1 1/2 år, slik at den grove siden ikke er så grov lenger, men bare akkurat passe :p

Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere i tråden, bruker jeg opprinnelig den grove siden. Jeg valgte den fra starten av når jeg kjøpte func-matta, men skiftet til den fine siden etter at jeg leste denne tråden, bare for å teste. For å være helt ærlig merker jeg ingen virkelig forskjell i ytelse i diverse FPS-spill, begge sidene er like deilige :)

 

Har dog en følelse av at den fine siden kanskje slites ut raskere (everglide-syndromet) slik at man etterhvert får en bul ned på den delen av matta som er mest brukt. Men det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Jeg har også intelli 3.0, beste musen ever  :love:

Den musa er rå =)

 

Har slitt ut én MX510 og én MX1000... men Intellien min er god som ny!

Har brukt forskjellige typer skatez, de fleste fungerer fint...

 

Bruker den fine siden til presisjonsspill og den grove siden til spill som går fort men som samtidig trenger presisjon... Q3 o.l. - Bruker forøvrig også svettebånd på håndleddet så slipper hånda å "lagge" i matta ;)

 

Edit: Eneste minuset med fUnc'en er som folk sier holdbarheten .. blir fort slitt... sitter på min 4. matte... :S

 

Bruker forøvrig også den flotte sprayen som lager en liten silikonhinne på matta... funker knall med ordentlige skatez, hvis skatez'a er dårlige går det til helvette...

 

Moro å sitte på LAN og se flere sitte i tåkeheimen med musematte-spray all over the place :p

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...