genetex Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 hei. Den maskinen jeg sitter med no, tror jeg egentlig klarer WoW, men jeg vil gjerne vite hva dere synest! Her er noen spec eller hva det heter : prossesor: 3.06 ghz ram: 1024 mbt skjermkort: (dette er det vanskeligste) radeon 9600 non pro 128 mbt hvordan vil dette gå? med tanke påat det tar hl2 på 12xx*1xxx fint, burde det vel ta WoW også bra? eller har WoW store system krav?
chokke Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 hei. Den maskinen jeg sitter med no, tror jeg egentlig klarer WoW, men jeg vil gjerne vite hva dere synest! Her er noen spec eller hva det heter : prossesor: 3.06 ghz ram: 1024 mbt skjermkort: (dette er det vanskeligste) radeon 9600 non pro 128 mbt hvordan vil dette gå? med tanke påat det tar hl2 på 12xx*1xxx fint, burde det vel ta WoW også bra? eller har WoW store system krav? skulle gå veldig bra det. Har selv 3,2 Ghz, 1,5 GB minne og X800XT og bruker 1600x1200 med ALT på fullt og ligger på rundt 35 fps når det er "lite" Wow trenger ikke mer for å gå flytende.
nåvi Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Tjaaaa... det skjermkortet der er jo ikke helt "top notch". CPU og RAM går greit. Selv sitter jeg på en A64 3200+, 1GB RAM og Radeon 9800 Pro (256bit) og det går ganske greit. Klarer ikke kjøre alt på maks med akseptabel fps. Til det trenger jeg bedre skjermkort.
Omar Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva er egentlig vitsen med å lage en sånn post? Du vet jo godt at pcen din takler spillet.... Husker ikke helt, men spiller krever noe sånt som 800mhz, og 256 ram.
chokke Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva er egentlig vitsen med å lage en sånn post?Du vet jo godt at pcen din takler spillet.... Husker ikke helt, men spiller krever noe sånt som 800mhz, og 256 ram. og integrert grafikkort fra intel. Men det kommer ikke til å være gøy å spille (spess ikke på raid, men det er det ikke uansett pga lag).
nåvi Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva er egentlig vitsen med å lage en sånn post?Du vet jo godt at pcen din takler spillet.... Husker ikke helt, men spiller krever noe sånt som 800mhz, og 256 ram. Hahaha ønsker deg lykke til på en 800mhz med 256 ram! Broren min sitter på Pentium 4 [email protected] med 384 ram og geforce4 ti4800. Det går IKKE bra!
Dr3as Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Altså jeg har en laptop 1.7 ghz geforce 2 go og 512 ram. Til og med den kan jeg spille WoW uten problemmer på. Bare å skru av eyecandy så går det greit. lagger faktisk ikke så ille i raids osv
nåvi Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Altså jeg har en laptop 1.7 ghz geforce 2 go og 512 ram. Til og med den kan jeg spille WoW uten problemmer på. Bare å skru av eyecandy så går det greit. lagger faktisk ikke så ille i raids osv Joda.. du kan spille det ja. Men uten eyecandy ser ikke jeg så veldig mye poeng i å spille. Skal ikke ha alt på maks selvfølgelig, men så dårlig grafikk som broren min spiller da hadde jeg ikke orket å spille mye. Blir ikke noe god stemmning uten god grafikk!
Sheel Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Lol.. Her konsentrerer vi oss om grafikk og ikke gameplay ser jeg..
Dr3as Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Til vanlig spiller jeg på min stasjonære. amd64 3400 6800le@gt og 1gb ram. i tillegg til dual lcd så kan spille å gjøre alt annet samtidig, og merker jo forskjell. men skal jeg game hos en kamerat drar jegheller med meg laptop for noen timer istedenfor å dra med meg alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå