Potetfar Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg vet at dette er blitt spurt om veldig mange ganger, og jeg har søkt, men finner det ikke. Det ringte en her i stad, som sa at Half-Life 1 CD-keyen hans var i bruk. Da sa jeg at kan skulle sende bilde av CD-keyen til valvekeys[at]vugames[dot]com. Men jeg er ikke sikker på om dette er den riktige. Kan noen bekrefte (ja, jeg har sjekket SteamPowered sin support side også, fant ikke der heller)?
A.J Green Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Kjøp en ny key. Er vel ganske vanskelig å bevise at den er stjålet eller no lignende.
mbskywalker Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...li=&p_topview=1
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Du kan jo prøve å sende evt. bevis eller spørsmål til denne adressa: [email protected]
mg_martin Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 en kompis sendte mail med bilder av disc'en og coveret til den email adressen så fikk han ny dagen etter
homer1990 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) en kompis sendte mail med bilder av disc'en og coveret til den email adressen så fikk han ny dagen etter er du sikker på det. en kamerat av meg sendte inn og de sa bare at han måtte gå i butikken og kreve ny. det gjorde han og fikk nytt spill. for han skulle jo ikke ha ett spill som ikke koden funka til. han i butikken va litt skeptisk men kunne jo ikke motbevise noe så... Endret 5. februar 2005 av homer1990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå