Gå til innhold

Championship Manager eller FM Manager


Anbefalte innlegg

Hei..

 

For lenge siden spillte jeg et spill som het CM, det var vel versjon 3 og en eller annen utvidelse. Tenkte derfor jeg skulle kjøpe det nye, men hva heter det.. Og hvordan er det. Har skjønt at moderselskapet har blitt solgt og både eidos og de har laget et spill. Jeg vil nok ha det som Footbal Manager.

 

Kom gjerne med synspunker på spillet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

football manager er det spillet som de fleste kjenner igjen som CM.. har du spilt cm før kjenner du deg veldig lett igjen i FM..

Det er basert på de gamle CM spillene, og er forsåvidt en videreutvikling i serien.

 

Det nye championship manager (Eidos som eier navnet) kommer i mars en gang, men siden det er bygget opp fra grunn, uten SIGAMES sin kompetanse og erfaring så forventer vel de fleste at FM skal være det beste av de to.

Lenke til kommentar

sidan det bare er FM som har komt ut, og sidan det kan ta ei stund før cm kjem ut, så er vel valget enkelt.

 

personleg så syns eg at fm er utroleg bra. fjorårets beste spel (delt med far cry). det fortsetter der cm slapp, og på ein strålande måte.

 

det blir spennende og sjå korleis cm blir (når det omsider kjem ut, noko som kan bli lenge til), men ein ting veit vi, og det er at FM er ute og det er utroleg bra.

 

du kan og laste ned Fm demoen. http://www.gamershell.com/download_7263.shtml

Lenke til kommentar

Tviler på at CM5 kommer ut så tidlig som i mars.

På spillets hjemmeside står det bare at ingen dato er satt enda, men at de håper å kunngjøre det så snart som mulig (skrevet 22.januar).

 

Det er jo lovet at CM5 ikke skal ha de lange pausene for å regne ut alle resultatene slik det var i de gamle spillene (og FM5). Får de til det tror jeg spillet kan bli en suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...