Gå til innhold

Ang. stengte tråder...


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvorfor dere stenger alle tråder som ikke er korrekt.

Jeg mener tråder som er helt på "bærtur" og alt for lite beskrivende bør slettes. Det er nok tråder å lese gjennom som er interessante og man skulle ikke behøve å lese nedover en masse tråder bare for så å finne den stengt. Har økt en del i det siste synes jeg.

 

Nå kan det jo være noen BLIR slettet uten at jeg vet det.. eller?

 

Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at en del stengte tråder blir stående, er for å statuere eksempler på hva som skjer når en bryter retningslinjene, ikke følger de enkle regler satt for å poste på dette forumet (dårlige emnetitler, brudd på 3-ords-regel, unødvendige tråder, feilpostinger og lignende).

 

Da kan folk se hvordan de ikke bør gjøre det (selv om de allerde burde ha lest om dette i retningslinjene og nettiketten).

 

Det er iallefall min oppfatning av det hele.

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 04/02/2005 : 20:04)
Grunnen til at en del stengte tråder blir stående, er for å statuere eksempler på hva som skjer når en bryter retningslinjene, ikke følger de enkle regler satt for å poste på dette forumet (dårlige emnetitler, brudd på 3-ords-regel, unødvendige tråder, feilpostinger og lignende).

Da kan folk se hvordan de ikke bør gjøre det (selv om de allerde burde ha lest om dette i retningslinjene og nettiketten).

Det er iallefall min oppfatning av det hele.

Ser poenget ditt.. det er bare det at fornuftige folk som oftes ikke har dette problemet uansett og de som ikke har gidda å lese det før gidder det neppe selv om tråden blir stengt :)

Lenke til kommentar

Komplett meningsløse tråder slettes vel også til en viss grad, men stort sett har forumstyret lagt ned en policy om ikke å slette tråder.

 

Når det gjelder å lese stengte tråder, så er de behørlig merket med et ikon som indikerer at de er stengt, og siden ingen kan poste i de vil de fort forsvinne langt ned i kategori-indeksen.

Lenke til kommentar

QUOTE (jarmo @ 04/02/2005 : 21:14)
Vel ! Mener at alle meningsløse tråder bør slettes, har ingen hensikt til å
spare dritten for google i resten av vår eksistens.... ;)

Forumet er jo ment som en sosial greie hvorfor slette unødvendige topicer da?

Skjønner jo vis man lager en topic eller innlegg bare for å ha ordet..men ellers syns jeg ikke ting skal bli slettet...vis det ikke bryter med retningslinjene da.

Lenke til kommentar

QUOTE (hahaha2 @ 05/02/2005 : 00:14)
QUOTE (jarmo @ 04/02/2005 : 21:14)
Vel ! Mener at alle meningsløse tråder bør slettes, har ingen hensikt til å
spare dritten for google i resten av vår eksistens.... ;)

Forumet er jo ment som en sosial greie hvorfor slette unødvendige topicer da?

Skjønner jo vis man lager en topic eller innlegg bare for å ha ordet..men ellers syns jeg ikke ting skal bli slettet...vis det ikke bryter med retningslinjene da.

Er enig..

Tenker mest på svada som er både off topic og sånn at man lurer på om folk poster det bare på kødd..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...