Gå til innhold

Kan noen tyde denne for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Jeg tipper det betyr noe sånt som at andre fra skandinavia også burde høre rapen, (siden den er på norsk blir det vel litt dumt for briter å skulle høre på den, i og med at de ikke kan norsk :p) og "a glove being thrown" er vel det samme som "hansken er kastet", som betyr at de oppfordrer andre til å gjøre det samme. :)

Skrevet (endret)

Litt kult at Sky_Marshall (staves sånn?) og resten av de som lagde den har fått den omtalt på selveste wow-europe.com :D

Endret av Icluz
Skrevet

Aah, sinnsykt kult! Leste akkurat nyheten, jævlig fett at du får omtale på siden!

Så, ikke lenge før vi før flere raps nå sikkert, hører jeg 8 Mile wow-style eller? ;)

Skrevet
http://en.wow-europe.com/ It might be something for other Scandinavians to check out too – did we hear a glove being thrown down?

Er kanskje helt dum, men hva skal dette liksom bety? :blush:

Det betyr at de utfordrer andre til å lage sånne sanger også...

Kommer vel fra riddertiden da man utfordret ved å slenge hansken på gulvet for å utfordre, den som plukket den opp aksepterte utfordringen.

Skrevet

Burde vel kanskje lage en på engelsk også. Kunne vel egentlig gjort dette med en gang, men hvem trodde vel den skulle bli så populær?

Men jeg tenker det blir en på engelsk også, siden vi bytter til Alliance nå, og må ha en ny en. Så vi får se hva som skjer. Hehe.

Takk for skrytet btw :blush:

Skrevet (endret)

hehe, kjører igang den før jeg skal spille, kommer i humør da ;D går over til alliance altså :p

Endret av Dr3as
Skrevet
http://en.wow-europe.com/ It might be something for other Scandinavians to check out too – did we hear a glove being thrown down?

Er kanskje helt dum, men hva skal dette liksom bety?  :blush:

Det betyr at de utfordrer andre til å lage sånne sanger også...

Kommer vel fra riddertiden da man utfordret ved å slenge hansken på gulvet for å utfordre, den som plukket den opp aksepterte utfordringen.

den kan jeg bekrefte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...