_Adler_ Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hei! Har den nyeste versjonen av DVD Shrink. Men jeg har et lite problem. Ønsker å ta en backup av en DVD jeg har, men jeg klarer ikke å slette ekstramaeteriale…. Når jeg høyreklikker på den ekstrafilmen jeg ønsker å slette, har jeg bare 1 valg: copy, og de andre alternativene er gråe (kan ikke brukes). SE BILDE! Hvordan skal jeg gjøre det, noen andre som har samme problem? Hva er problemet? Har både installert nyere og litt eldre versjoner, flere ganger. Takker for alle svar! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Endret 4. februar 2005 av _Adler_
Wipeout Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Tror ikke dvdshrink klarer å slette filene, bare lage still images eller kun et bilde som erstatning. Mener du må editere .vob fila manuelt.
toreae Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Mener du må velge re-autor isteden for full disk.
_Adler_ Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 (endret) Skal prøve det jeg Takk for svar. Endret 5. februar 2005 av _Adler_
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvor kan jeg laste ned DVD Shrink? Her. Tok meg 3 sekunder å søke på google
thomassit0 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ok jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan jeg går fram for å kun ta med selve filmen, engelsk audio og norsk tekst i dvd shrink, og hvorfor det alltid står New på plata enda det er valgt at det skal være navnet på filmen som skal stå på den brente.. ?
Goliath Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 ok jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan jeg går fram for å kun ta med selve filmen, engelsk audio og norsk tekst i dvd shrink, og hvorfor det alltid står New på plata enda det er valgt at det skal være navnet på filmen som skal stå på den brente.. ? dette vil jeg også gjerne vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå