Den Polse Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Heisann, begynner å bli litt tynt med folk igjen på friendslista mi i diablo2. Derfor hadde det vært gøy å få samla en gjeng herifra som man kan spille med når man er på. Ta gjerne å add meg på Friends list eller send meg msg ingame. Poster du acc så adder jeg deg til min friends list med det samme. Min acc: LordPolseReborn Mvh Polse
Amon Amarth Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 msg *Bayblade eller Ladzor in game... det er mine accounter (btw Bayblade er ikke fra den stygge beyblade serien... det er ett sverd på ett mmoprg spill som jeg spillte før)
zaico Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei Polse Jeg spiller mye, men bare ladder. palazaico eller *zaico22 Endret 3. februar 2005 av zaico
fargoth Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Heisann Jeg spiller kun non-ladder Min account: tsolberg125 Herlig at det enda finnes nordmenn som spiller!
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Flott Zaico, deg har jeg jo fra før Har mest non ladder chars, men har noen temmeli bra ladder chars og. Adder dere når jeg kommer hjem fra jobb.
Rookie_NO Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Har ikke funnet noen friendsliste i D2 jeg... Accounten min er Rookie_NO, kun ladder char. OT: Hva er forskjellen på ladder og ikke ladder? Trodde bare at det hadde med rankingsystemet og gjøre...
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Friendslisten finner du og bruker med noen enkle kommandoer: /f L - Viser alle på listen og hvilket game de er i hvis de har lagt til deg og. Det er accountnavn som brukes. /f add - Legger til i friendslisten f. eks : "/f add LordPolseReborn" /f r - fjerner account fra friends list. /w *account sender melding til den accounten eks: "/w *LordPolse hei" Dette var de viktigste kommandoene. Forskjellen på ladde og non ladder er mer enn bare rankingen. Ladder går i "sesonger" og når en sesong er ferdig blir alle ladder characterne gjort om til non ladder og man må lage nye hvis man vil fortsette med ladder. Det er visse ting som går an i ladder som ikke går ellers, dette går mest på cube oppskrifter. du finner masse info om dette på http://www.battle.net/diablo2exp/ under "items" seksjonen.
Glipp Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 acc: spawn_fighter vet at det høres corny ut.. men det er jo så vanskelig å finne navn som ikke er tatt nettopp started å spille det igjen . så er bare lvl 17 pala
Feh Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 er det noen som spiller nå eller? jeg spiller nå... (er sjuk, derfor bruker jeg lørdagskvelden på spilling ) hvis noen er interesert acc er fortsatt *hore (ladder, softcore)
Rookie_NO Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 OT : Hvordan joiner jeg normal games etter at jeg har runda normalmode? Alle gamesene som kommer opp på lista er nightmare. Vil gjerne ta cow på normal mode (klarte å drepe cowking før jeg visste at det gjorde at man aldri fikk åpna cowlevel igjen på den vanskelighetsgraden...)
Glipp Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 OT : Hvordan joiner jeg normal games etter at jeg har runda normalmode?Alle gamesene som kommer opp på lista er nightmare. Vil gjerne ta cow på normal mode (klarte å drepe cowking før jeg visste at det gjorde at man aldri fikk åpna cowlevel igjen på den vanskelighetsgraden...) du får ikke see normal games i lista mer.. så må skrive inn selv i "join" hvilket game du vil joine.. så det blir nåkka mye gjetting på navn
Ø.B. Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 LoA.litagob er vel accounten. har ikke spilt på 2 måneder nå. men fikk plutselig lyst til å få igang igjen barbaren min..
Glipp Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 LoA.litagob er vel accounten. har ikke spilt på 2 måneder nå. men fikk plutselig lyst til å få igang igjen barbaren min.. trur du må starte en ny hvis du ikke har spillt på 30 dager
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 LoA.litagob er vel accounten. har ikke spilt på 2 måneder nå. men fikk plutselig lyst til å få igang igjen barbaren min.. trur du må starte en ny hvis du ikke har spillt på 30 dager 90 dager han er bare lvl 38, men har mesteparten av items klare. vet bare ikke åssen våpen jeg skal bruke, Frenzybarb. Har 2 azure, men får vel rive i et par runeword..
Energi Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg spiller endel, bare ladder - har noen få non-ladder karakterer fra forrige sesong. Mest peil på paladin. Tester en Plague/L. fury javazon nå for tiden. Acc: Axelrod og Axelrod2
nxo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) non-ladder... |[!i]|Duke_£lfel[i!]| EDIT: glemte å si om jeg spilte non ladder eller ladder Endret 5. mars 2005 av ("-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå