Gå til innhold

Samle Diablo2 spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, begynner å bli litt tynt med folk igjen på friendslista mi i diablo2. Derfor hadde det vært gøy å få samla en gjeng herifra som man kan spille med når man er på. Ta gjerne å add meg på Friends list eller send meg msg ingame. Poster du acc så adder jeg deg til min friends list med det samme.

Min acc: LordPolseReborn

Mvh

Polse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:blush: Har ikke funnet noen friendsliste i D2 jeg...

Accounten min er Rookie_NO, kun ladder char.

OT: Hva er forskjellen på ladder og ikke ladder? Trodde bare at det hadde med rankingsystemet og gjøre...

Skrevet

Friendslisten finner du og bruker med noen enkle kommandoer:

/f L - Viser alle på listen og hvilket game de er i hvis de har lagt til deg og. Det er accountnavn som brukes.

/f add - Legger til i friendslisten f. eks : "/f add LordPolseReborn"

/f r - fjerner account fra friends list.

/w *account sender melding til den accounten eks: "/w *LordPolse hei"

Dette var de viktigste kommandoene.

Forskjellen på ladde og non ladder er mer enn bare rankingen. Ladder går i "sesonger" og når en sesong er ferdig blir alle ladder characterne gjort om til non ladder og man må lage nye hvis man vil fortsette med ladder. Det er visse ting som går an i ladder som ikke går ellers, dette går mest på cube oppskrifter.

du finner masse info om dette på http://www.battle.net/diablo2exp/ under "items" seksjonen.

Skrevet

acc: spawn_fighter :blush: vet at det høres corny ut.. men det er jo så vanskelig å finne navn som ikke er tatt :p nettopp started å spille det igjen . så er bare lvl 17 pala

Skrevet

er det noen som spiller nå eller? jeg spiller nå... (er sjuk, derfor bruker jeg lørdagskvelden på spilling :)) hvis noen er interesert

acc er fortsatt *hore (ladder, softcore)

Skrevet

OT : Hvordan joiner jeg normal games etter at jeg har runda normalmode?

Alle gamesene som kommer opp på lista er nightmare.

Vil gjerne ta cow på normal mode (klarte å drepe cowking før jeg visste at det gjorde at man aldri fikk åpna cowlevel igjen på den vanskelighetsgraden...)

Skrevet
OT : Hvordan joiner jeg normal games etter at jeg har runda normalmode?

Alle gamesene som kommer opp på lista er nightmare.

Vil gjerne ta cow på normal mode (klarte å drepe cowking før jeg visste at det gjorde at man aldri fikk åpna cowlevel igjen på den vanskelighetsgraden...)

du får ikke see normal games i lista mer.. så må skrive inn selv i "join" hvilket game du vil joine.. så det blir nåkka mye gjetting på navn :roll:

Skrevet
LoA.litagob er vel accounten. har ikke spilt på 2 måneder nå. men fikk plutselig lyst til å få igang igjen barbaren min..

trur du må starte en ny hvis du ikke har spillt på 30 dager ;)

Skrevet
LoA.litagob er vel accounten. har ikke spilt på 2 måneder nå. men fikk plutselig lyst til å få igang igjen barbaren min..

trur du må starte en ny hvis du ikke har spillt på 30 dager ;)

90 dager :w00t:

han er bare lvl 38, men har mesteparten av items klare. vet bare ikke åssen våpen jeg skal bruke, Frenzybarb. Har 2 azure, men får vel rive i et par runeword..

Skrevet

Jeg spiller endel, bare ladder - har noen få non-ladder karakterer fra forrige sesong. Mest peil på paladin.

Tester en Plague/L. fury javazon nå for tiden.

Acc: Axelrod og Axelrod2

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

non-ladder...

|[!i]|Duke_£lfel[i!]|

EDIT: glemte å si om jeg spilte non ladder eller ladder

Endret av ("-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...