Gå til innhold

unlocke en Nokia 6630


Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvordan det ligger an med kodene for å få låst opp en Nokia 6630 som er låst? Den er låst til Vodafone. Har lest litt på utenlandsk forum, og der har noen kontaktet Nokia men de sier at teleselskapet må skaffe de. Vodafone sier at Nokia må skaffe de. Hva sier dere, noen rykter ute og går? Har forresten "kjeftet" på foneszones.co.uk. :hrm: De sier på sin forside at denne kan låses opp - jeg ba de fjerne dette. Hvorfor reklamere om ikke de kan gjøre det, sier bare jeg. Vet dere noe? Thanks!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen løsning på den modellen enda. Har tatt i bruk ny algoritme på opplåsningskodene, noe som kan ta litt tid før blir kjent, om det i det hele tatt blir kjent (er en mer drastisk endring, enn f.eks algoritmen 6230 tok i bruk). Hvis noen websider selger kode til den er det bare tull (dvs amatørmessig).

 

Vil tro at det kommer en løsning på vanlig opplåsning innen om ikke så alt for lenge, men det vil nok kreve at du har skikkelig utstyr.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeps, ser slik ut. Mailet Nokia og de sa jeg måtte henvende met til Vodafone. Problemet er (som det er nevnt i engelske forum) at de prøver å "gli" unna ansvaret og at de er visstnok noen arrogante dri..sekker. Ikke vet jeg, men mange har hatt problemer med det selskapet. Jeg har også mailet de, og de glimrer med sitt fravær av besvarelse. :thumbdown: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...