Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei! Jeg lurer på hvilken Alliance raser som passer best til Rogue. Dwarf, Gnome, eller Night Elf? (Jeg har ikke lyst å spiller Human, så det er ikke et alternativ for meg.)
Blib Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Spiller Gnome Rogue atm. Morsomt Drit i hva som er bra, som passer og alt det der. Spill hva du personlig syns er kult og som du liker å spille
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 (endret) Problemet er at jeg har veldig lyst å spille alle 3 (men jeg skal holde meg til en char ) Derfor tar jeg det som er best for å klare å bestemme meg liksom.. Så hva passer best? Endret 2. februar 2005 av omiro
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Står mellom NE og Gnome nå Dwarf falt bort
MrLee Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Night elf er fedt, det samme er gnome eneste problemet med gnome i mine øyne er "aawww how cute" faktoren
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Jepp! Gnome er små og kule! Night Elf er store og kule!
Zindre- Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Night elf = 1% dodge. Gnome = 50% chance they don't see you.
MindTooth Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har ikke spilt Rouge(fordi jeg ikke vet hva de gjør), men tror jeg ville valgt NE. De er store og maskuline...
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Gnome = 50% chance they don't see you. Ehhmmm... ?
Choo Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Ville tatt NE jeg, de passer liksom best til rollen. Selv skal jeg være Human Paladin eller priest xD
Sheel Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Tror det var en vits, personlig ville jeg gått Human Rogue tror jeg, men siden du ikke vil dette, gå NightElf Rogue, de har en sjans til å dodge attacks og de kan "gjemme" seg (Alle rogues kan det, men ikke på samme måten som rasen NightElf).
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Night Elves er best egnet som rogues, grunnet 1% mer til dodge, (ja, ufattelig lite, men alle monner drar) og de begynner med mye agility. Dessuten gir shadowmeld en passiv bonus til hvor vanskelig det er å oppdage de i stealthed mode. Selvfølgelig har ikke alt dette stort å si i det lange løp, men Night Elves er de beste rogues, uten at det burde påvirke hva du velger Endret 3. februar 2005 av apollox
Smog125 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Kommer nok til å bruke Night Elves jeg eller Human, men jeg pleier alltid å være human på spill. Så vært morsomt å prøved noe annet.
Ravn Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Dessuten gir shadowmeld en passiv bonus til hvor vanskelig det er å oppdage de i stealthed mode. Er ikke shadowmeld noe du må aktivere da? Trodde ikke den var passiv... Men uansett: Har en Rogue nå, med daggers, men jeg lurte på hvor mange (og hvilke) moves jeg må gi slipp på hvis jeg skifter til Dual Swords. Bruker ikke Backstap så veldig mye pr nå (kun lvl 12 så den gjør ikke allverden skade). Endret 3. februar 2005 av Odland81
Falconetti Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg ville definitivt valgt gnome rogue. - De er vanskeligere å få øye på i pvp. Dette blir selvfølgelig en fordel i battlegrounds. - Det er utrolig mange NE rogues - De har etter min mening bedre racial traits siden de har escape artist. - Coolness factor... - Mechanostrider er den feteste mounten - Du blir undervurdert(bokstavelig talt), ingenting er så gøy som å være en liten gnome som knuser en wannabe 1337 tauren warrior/shaman... - Gnome har bra agility starting stats, dette har uansett ingenting å si senere, da end game forskjellene vil være minimale. Nightelves har: -Kjedelig starting zone, altfor mange trær - Lange ører... - det er utrolig mange av dem Sjekk ut Gnome Fight Club: http://www.worldofwarcraft.com/contests/ss...12/winners.html http://forums.worldofwarcraft.com/screensh...eIndex=2&Set=16 På forumet til mine venner Garden Gnomes finner du flere bilder: www.worldofspens.net/forums Men spill det du syns er morsomst. Min alt. skal være Dwarf rogue, fordi det er veldig få som spiller det, og han ser så sykt sint ut : ) Endret 3. februar 2005 av Falconetti
MrLee Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Lange ører er så utrolig hot! menneh.. en ting jeg lurer på ang. rogues i WoW... er det noe kompulsivt som sier at alle MÅ gå rundt med de røde tørklene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå