Smog125 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, jeg lurer på system kravet til Wow??? Vel, hvis det ikke er så høyt opp som The Sims 2 vil det gå perferkt på maskinen min. Eller så vil det bare klikke etter noen timer eller når jeg kommer til et sted hvor det skjer for mye. Har bare the sims 2 som har høyt systemkrav. Men, UT2004 klikker aldri. Men har ikke så høyt systemkrav eller. Kanskje sett inn en nye vifte. For vel spille litt sims 2 for å finne ut litt mer. Om det forsatt skjer etter jeg har formatert.
OscarWoHA Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html Skrev "World of Warcraft System Requirements" i Google.
Smog125 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 mmm, vel er forsatt ikke sikker på om det kommer til å funke. Men, det er vel ikke samme grafikk på wow som på sims 2 vel. Håper da ikke det. for da må jeg vist få meg nye vifte for å gjør den klad. altså 3d-kortet må jeg gjøre kaldt da.
haarod Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Tror det funker, kan være smart å skrive specsa dine da men.. Jeg spilte på en 800mhz, 256 mb sdram, GF MX 420 64 mb pc for en stund sida. Det gikk ikke bra, men det funka. Så hvis du skriver specsa dine så blir det litt lettere.
Warlord Nazdreg Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 eller du kan drite i å skjekke alt det tullet, og gå her til microsofts game advisor. Søk på world of warcraft og trykk "will this run on my computer". Enkelt og greit
Smog125 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Vel, bruker ikke WinXp. Bruker Win2000. Spec: 2.4 Ghz Celeron prosessor 512 DDR-ram 266mhz Radeon 9600 pro 128MB ram Vel, ha iallefall problemer med sims 2. men det ser ut som det er lik warcraf 3 grafikk. Så da vil det funke helt fint. Håper da det. Kommer nok til å kkjøpe det uansett. Skal ha en ny maskin snart alikevel.
hasuwest Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Vel, bruker ikke WinXp. Bruker Win2000. Spec: 2.4 Ghz Celeron prosessor 512 DDR-ram 266mhz Radeon 9600 pro 128MB ram Vel, ha iallefall problemer med sims 2. men det ser ut som det er lik warcraf 3 grafikk. Så da vil det funke helt fint. Håper da det. Kommer nok til å kkjøpe det uansett. Skal ha en ny maskin snart alikevel. Fungerer uten tvil uten problemer. Wow krever faktisk ikke så veldig mye..
Smog125 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 For da håpe det. Hvis ikke for jeg få meg en vife så jeg kan kjørle ned 3d-kortet
cairn Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Vel, bruker ikke WinXp. Bruker Win2000. Spec: 2.4 Ghz Celeron prosessor 512 DDR-ram 266mhz Radeon 9600 pro 128MB ram Vel, ha iallefall problemer med sims 2. men det ser ut som det er lik warcraf 3 grafikk. Så da vil det funke helt fint. Håper da det. Kommer nok til å kkjøpe det uansett. Skal ha en ny maskin snart alikevel. Den konfigurasjonen vil ikke gi deg store problemer med WoW. Til sammenligning har jeg brukt et par timer i WoW på en AMD Duron 1200MHz, 256MB ram og Geforce FX 5200 - og det var helt spillbart. Endret 3. februar 2005 av cairn
MrLee Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 jepp.. The Sims 2 er bare dårlig kodet...sikkert som ett resultat av at det er laget for konsoll samtidig (sikkert bare en dårlig port?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå