Gå til innhold

Final Fantasy forum


Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere lengter etter et eget norsk FF-forum, og har lyst å diskutere FF-serien med en saklig og konstruktiv tone, vil jeg anbefale FFMognet.

 

Og nei, jeg er ikke admin eller moderator på den siden, jeg har kun lyst å samle FF interesserte folk til et eget forum, så vi kan hjelpe/tipse hverandre om ting, diskutere fremtid/fortid til FF-spillene, ha konkurranser i form av forskjellige triviaer eller spille forskjellig måter igjennom FF-spillene, som for eksempel et "low level game". Høres dette interessant ut, besøk FFMognet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du sjekker min profil så vil du se at det ikke var min første post. Dessuten så er det ikke store forskjellen å få folk inn i klaner og få folk til å besøke sin egen klan side, enn å få til en egen norsk final fantasy møteplass.

 

Jeg bare så i noen tidligere emner at det var en del folk her på gamer som ville ha en egen FF-seksjon, så jeg ville bare informere om at det er det, siden gamer ikke ville lage en. Ser egentlig ikke noe problem med det, er jo ikke noen som helst form konkurrerende med gamer. Men uansett, dere får tro hva dere vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...