Gå til innhold

Hvilket virusprogram er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger lit hjelp med å velge virusprogram. eneste krav er at jeg på en eller annen måte skal kunne skaffe det gratis.(dette kravet må være en mulighet som JEG har). Jeg har prøvd Norman. men det var elendig. Noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Trenger lit hjelp med å velge virusprogram. eneste krav er at jeg på en eller annen måte skal kunne skaffe det gratis.(dette kravet må være en mulighet som JEG har). Jeg har prøvd Norman. men det var elendig. Noen forslag? :)

Spesiell grunn til at Norman var elendig? Norman skal da strengt tatt noe av det bedre. Du kan jo prøve Norton eventuelt. Panda kanskje?

Skrevet

Nod 32 er vel strengt tatt ikke gratis, det er jo bare en 30 dagers prøveversjon. Du kan jo prøve AVG free edition, finnes her:

AVG Free edition

Uansett er vel dette skikkelig feilposta, virusprogrammer er ikke "Annet om hardware"

Skrevet

Etter å ha hatt både normann (var i praksis ubrukelig for meg, ikke spørr da jeg ikke gidder uttdype meg) og Norton, norton fungerer bra, men SLUKER systemresurser. Neste blir NOD32 for min del, har lest en del tester... Ser bra ut... :thumbup:

Skrevet

nod32 som tidligere er blitt nevnt i denne tråden er svært bra. Kaspersky har også blitt skrytt høyt opp i skyene i mange tester, så du bør kanskje se litt på det og ;) bruker det selv sammen med nod32 og det fungerer fett

Skrevet
Hei!

Norman fjerner virus, så det er ikke et egnet virus-program! Vet flere nettsider, hvor man faktisk kan laste ned virus, men tror ikke jeg vill være med på å spre virus...

Skulle du derimot trenge antivirus, vil jeg anbefale NOD32!

Skrevet (endret)

Norman er helt ok det, den siste oppdateringen av programvaren som kom i januar 2005 har faktisk økt effektiviteten og den belaster fortsatt systemet like lite som før.

Men skal du ha noe bedre gå for Nod32.

Endret av Malvado
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...