sycho Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hei! lurte på om jeg burde velge AGP eller PCI-E iforhold til ytelse og pris. Tenkte på ABIT AV8-3rd EYE som AGP, men har ikke sett så mye på PCI-E. Noen anbefalinger? del dem her
Lættis Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) PCI-E er raskere enn AGP. PCI-E vil ta over for AGP. Så jeg vil anbefale deg å velge PCI-E om du skal kjøpe ny hardware. Jeg vil legge til at foreløpig utnytter ikke grafikkort den ytelsen AGP klarer i gi. Så ytelsesforskjellene mellom f.eks. Geforce 6600 kort på PCI-E og AGP vil være små. Endret 1. februar 2005 av Lættis
sycho Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Noen som kan anbefale et BRA HK i PCI-E sjangeren ? Takk på forhånd
Lættis Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 NForce4 HK til Socket 939 vil jeg for tiden anbefale.
AzureCloud Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Dersom du skal kjøpe nytt hovedkort OG grafikk-kort burde du absolutt satse på PCI Express. Det vil du sette pris på neste gang du skal bytte en av delene.
Lock-Aze Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 NF4 Med PCIe vil jeg anbefale, iallefall hvis du skal skifte både hovedkort og skjermkort. DFI Lanparty NF4 eller UT NF4, eller Asus A8N er vel to kort du kunne sett på hvis du har vurdert PCIe. (har dessverre enda ikke sett noen hovedkort med bare EN PCIe slot. )
Artemis_Entreri Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 ville selv gått for PCI-E (har gjort det:P) som er mer fremtidsrettet en AGP.. AGP er på vei ut, så om du skal bytte en av delene om ett år eller mer så ville jeg satset på PCI-E siden det kommer til å ta over markedet etterhvert.. finns mange hovedkort med 1stk PCI-E 16x port..har det selv
AzureCloud Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Finnes det noen bra nForce 4 kort med passiv chipset kjøler? Liker ikke tanken på vifter.
sycho Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Hva er forskjellen på ASUS A8N-SLI Deluxe og ASUS A8N-SLI ? Likte dette kortet Skal ha nytt skjermkort og. Noen anbefalinger som ikke blir altfor dyre? betaler allerede 5k for nytt oppsett! (eksl. skjermkort).
sycho Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Ingen som vet hva forskjellen på ASUS A8N-SLI Deluxe og ASUS A8N-SLI er? :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå