Gå til innhold

Ønske om å beholde chars fra FB i retail.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper for guds skyld det IKKE skjer med oss slik det skjedde i Korea. - At man får beholde beta-characterene sine i retail. Når retail kommer synes jeg det er flott at ALLE starter likt med helt reine og fine ark :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Totalt uenig. Og det vil ikke forekomme heller. Aasgard tror jeg tok opp dette i en liknende tråd. Koreanerne fikk beholde sine chars grunnet Blizzards markedsføring nettopp der. MMORPG er ganske annerdeles der og her. Ca. 1/3 av befolkningen er spillegale, og flertallet er visstnok jenter.

Det vil være ganske tåpelig å få beholde characterne. Betaen var for å teste ut systemet og også for å teste ut selve spillet. De fleste av oss har tross alt ikke prøvd spillet før.

Edit: leste feil, trodde du ville beholde :blush:

Endret av Pinnella
Skrevet

Jeg er også for at charactene blir slettet når retail kommer.

Pinnella: Hvem er du totalt uenig med? Bulle123? Han er for å slette charactene, noe du også er, sånn som jeg forstår innlegget ditt, men du er alikevel uenig med han. Sorry hvis jeg har forstått noen feil ;)

Skrevet

Har vært innstilt på wipe lenge, så det blir skuff om de ikke gjør det. Sparer opp fridager, spiller litt mindre nå siste uken før retail osv :blush:

Skrevet
Har vært innstilt på wipe lenge, så det blir skuff om de ikke gjør det. Sparer opp fridager, spiller litt mindre nå siste uken før retail osv :blush:

Hvordan vet du atdet er siste uken før retail?? :hmm:

Skrevet
Har vært innstilt på wipe lenge, så det blir skuff om de ikke gjør det. Sparer opp fridager, spiller litt mindre nå siste uken før retail osv  :blush:

Hvordan vet du atdet er siste uken før retail?? :hmm:

VET det jo ikke, men TROR og HÅPER at det er bare 10 dager til release ;)

Skrevet
Totalt uenig. Og det vil ikke forekomme heller. Aasgard tror jeg tok opp dette i en liknende tråd. Koreanerne fikk beholde sine chars grunnet Blizzards markedsføring nettopp der. MMORPG er ganske annerdeles der og her. Ca. 1/3 av befolkningen er spillegale, og flertallet er visstnok jenter.

Det vil være ganske tåpelig å få beholde characterne. Betaen var for å teste ut systemet og også for å teste ut selve spillet. De fleste av oss har tross alt ikke prøvd spillet før.

Edit: leste feil, trodde du ville beholde :blush:

Var vel min egen feil. Ut i fra tittelen på thread'en kan det jo tolkes slik :)

Skrevet

Vil være ganske merkelig om betaen skal vare spesielt mye lengre. Det gjør meg jo i og for seg ingenting, har ikke noe imot å spille gratis. Uansett har vi som hadde Pre-order snart spilt betaen i en måned.

Kommer vel i februar vil jeg tro. Gjerne asap ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...