Xecuter15072008 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg kjøpte netopp GTA san andreas.... Ikke nok med at grafikken var jævlig fårlig så lagger det... Virker som det får for lav fps. skal det være slik?
Bytex Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vel, det jo ikke så fordømt mye å gjøre med dårlig performance på en Xbox. Kan kanskje være CD'n som er skitten/ripete ellerno, så den sliter med å lese data direkte fra den inne i spillet? Du kan jo ikke stille stort på graphics options på en konsoll.
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, det jo ikke så fordømt mye å gjøre med dårlig performance på en Xbox. Kan kanskje være CD'n som er skitten/ripete ellerno, så den sliter med å lese data direkte fra den inne i spillet? Du kan jo ikke stille stort på graphics options på en konsoll. X-box?
Cuneax Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det lagger litt hos meg også. Veit ikke om det er leseren som er for slitt (PlayStationen ble kjøpt på lanseringsdagen i Norge) eller om spillutviklerne rett og slett har tatt seg vann over hodet.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vel, det jo ikke så fordømt mye å gjøre med dårlig performance på en Xbox. Kan kanskje være CD'n som er skitten/ripete ellerno, så den sliter med å lese data direkte fra den inne i spillet? Du kan jo ikke stille stort på graphics options på en konsoll. X-box? Det er vel PS2 du mener?
Zemeckis Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det lagger på min nye PS2two(slim ed.) også. Men hva kan man egentlig forvente av en snart 4,5 år gammel konsoll? Produsentene har jo "tunet" spillet mye slik at det skal fungere best mulig. Jeg legger merket til lagget, men bryr meg ikke stort egentlig, det lagger heller ikke ofte.
jack_ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Lagger litt hos meg og på PS2, men legger ikke merke til det...
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Man overlever vel at det lagger litt, er jo ikke så utrolig ille.
Gromit Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har aldri lagget hos meg, men så kan det hende at jeg kjører spillet fra Hard disk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå