Gå til innhold

Fan Art eller Art


Anbefalte innlegg

Her er ett bilde jeg har tegnet med tørrpastell, Fargene er helt feil for kameraet klarer ikke gjengi riktige farger med vanlig stuebelysning, figuren er mye mørkere blå, mens bakgrunnen er mye gulere. Dette er et bilde av en hellig mann på en indre reise, derfor er øyne ører og munn lukket. Bildet er noget skjoldete fordi papiret ikke taklet fixeringen, det skal jeg fikse ved å strekke og montere bildet på stiv kartong..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nice,

 

men stusset litt på den blandinga mellom det realistiske og tegneserieaktige formspråket. f.eks ansiktet er jo veldig realistisk fremstillt, mens øret og den tykke sorte outlinen gir jo en tegneserie følelse.

Med den kraftige outlinen får man en illusjon av at figuren svever eller rører på seg, altså den lever! Det er vanskelig å se på dette bildet p.g.a. den dårlige farvegjengivelsen, men når man studerer bildet live, så får man følelsen av en tilstedeværelse. Det at øret ikke er realistisk fremstilt er for å symbolisere at han ikke er mottakelig for sanseintrykk fra omverdenen, derfor er også øynene lukket, han er på et høyere plan..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Jeg får legge til noen gammle tegninger her da. Og ja, jeg er klar over at det består mye finpussing igjen :whistle: . Men jeg liker helst bare å skisse.

 

untitled.JPG

Prøvde å tegne gordon :D

 

guldronenyast.jpg

Og så en standar post-apocalyptisk tegning

 

Burde kanskje resize dem :hmm:

Endret av lubb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...