Gå til innhold

Den pinligste episode


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok et bilde av kløften til en jente med hennes mobil uten at hun la merke til det. Var litt borte, så jeg husket det ikke før hun fant bildet selv dagen etter :p

Hvordan klarte du det??? :cool:

eller er rettere spørsmål; hvor gammel er du?

Endret av VTW
Lenke til kommentar
Tok et bilde av kløften til en jente med hennes mobil uten at hun la merke til det. Var litt borte, så jeg husket det ikke før hun fant bildet selv dagen etter :p

Hvordan klarte du det??? :cool:

eller er rettere spørsmål; hvor gammel er du?

Vet ikke hvordan jeg greide det..dvs husker ikke. Var vel 14 da, hun var 15.

Lenke til kommentar

Jeg så en veninne/jentevenn på togstajonen, og bestemte meg for å gå bor å si hei. Jeg kommer nærmere hun, og hun strekker ut armene til en klem, så jeg klemmer hun.. og det hun egentelig skulle var å klemme kjæresten som kom rett bak meg :blush:

 

ganske flaut ja

Lenke til kommentar

Skal vi se....

 

Eg var på båt med mamma og noen andre. Så snakte noen til meg også sa at eg skulle si noe til henne. (Når vi får telefon her så har eg vane for å skrike "mamma!" og få henne til å komme å gi telefonen eller bedskjeded...)

 

Gjett hva eg skrek høyt i en ferje stappet av folk.... :whistle:

Lenke til kommentar

Dette var på barneskolen, jeg gikk i 6. klasse, og vi hadde vært på skolebiblioteket, så jeg går oppover trappene, og tusler inn i klasserommet med trynet begravd i boka.

 

Det dumme var at det ikke var vårt klasserom, det var det vi hadde året før. Jeg gikk inn i en 4.-klasse som hadde undervisning. :whistle:

 

Det var litt merkelig. Vi hadde ikke klasserom i den bygningen en gang. :blush:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Hadde sex med dama på badet til en veninne av meg på vorspiel da hun kom inn og så meg ta henne bakfra med det ene benet på dolokket. ble mange morsomme blikk og høy latter da vi omsider ble ferdige og tuslet ut i stua igjen :p

 

Ellers var det en gang på videregående jeg skulle ha fremføring i noe historiegreier, hadde blitt overført til en annen skole så kjente ingen der. Er litt sjenert så jeg begynte å rødme mens jeg gikk opp. endte med at jeg bare måtte gå å sette meg igjen fordi folk satt å lo, jeg stod jo der rød som en tomat og svetta som en gris og fikk ikke frem ett ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...