Gå til innhold

Dell opererer med dagstilbud?


_xeon_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsykt. Jeg satte opp en konfigurasjon nå til 9670,-

Den samme kostet for 2 uker siden 13650,-

Det er jo 4000 kr i forskjell!

 

Tenk om jeg hadde kjøpt for 2 uker siden. Angrefrist akkurat ute osv.

 

 

For rundt 3 uker siden fant jeg ut at 510m også hoppet mye i pris (egen tråd).

 

 

EDIT: får vel legge til at jeg faktisk kjøpte en 8600 for snart 3 uker siden.

Sur og sint? Ja. Irritert? Ja. Kjøpe Dell neste gang? ...nei.

Klart det er min egen feil, men det er likevel lov å være sur ;)

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Dell suger :thumbup:

Fordi de har lavere priser enkelte dager?

 

Dell kjører ALLTID et tilbud på produktene sine. Ofte er det dobbelt minne, men noen ganger er det raskere CPU og større harddisk o.l.

 

Jeg ville ikke kjøpt en Dell hvis dagens tilbud var dobbelt med minne. Dette er en av de "dårligste" tilbudene de bruker å ha. Vent en uke, og du kan få et mye bedre tilbud.

Det beste er når du får lengre on-site support.

Lenke til kommentar

Litt merkelig at Dell kjører slike tilbud. -Vil tro at det skaper flere misfornøyde kunder enn fornøyde. Ringte opp Dell kundeservice her om dagen, de kunne fortelle at prisene ble endret hver torsdag til fredag. Men utover det ville de ikke kommentere spesialtilbud. Skal man kjøpe Dell kan det nok lønne seg å overvåke prisene en stund før man kjøper.

Lenke til kommentar

Dette er da ikke merkelig i det hele tatt. Disse maskinene selges til konsumermarkedet, og der er dette en velkjent markedsstrategi. Dagligvareforretningene gjør det hele tiden, møbelkjeder og elektrokjeder likeså.

 

Hvis du foretrekker å handle på Rema istedet for Rimi av prinsipielle grunner, fordi du slipper å forholde deg til supertilbud du får slengt i fleisen, så er det greit. Men ellers kan det være greit å følge med i tilbudsavisene.

 

Dell har konkurransedyktige priser til vanlig. At man av og til kan gjøre et varp kan da umulig være negativt...?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Dette er da ikke merkelig i det hele tatt. Disse maskinene selges til konsumermarkedet, og der er dette en velkjent markedsstrategi. Dagligvareforretningene gjør det hele tiden, møbelkjeder og elektrokjeder likeså.

 

Hvis du foretrekker å handle på Rema istedet for Rimi av prinsipielle grunner, fordi du slipper å forholde deg til supertilbud du får slengt i fleisen, så er det greit. Men ellers kan det være greit å følge med i tilbudsavisene.

 

Dell har konkurransedyktige priser til vanlig. At man av og til kan gjøre et varp kan da umulig være negativt...?

 

Geir :)

Jada ! Er enig med deg med filosofien.

Noen må jo sysselsette en del folk i systemet.... ;)

 

Vel! Dell var en av de aller beste leverandører i sin tid, ikke mange som kunne slå dem i slutten av 80-tallet og videre til slutten av 90-tallet, så det så...

De hadde b.la de beste config og ytelse i den tiden men hva nå da ?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...