Gå til innhold

billige laptoper fra Russland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
phax Skrevet 01/02/2005 : 03:32

ser ut som kraftig svindel ja.. syns for de som har latt seg lure..

Nja, skjønner jo hva du mener, men egenlig syns jeg ikke så synd på folk som lar seg lure. Det er som regel sånn med det meste her i livet, at om man tar seg selv i og være veldig mye lurere enn alle andre, så er man som regel i ferd med å lure seg selv... :p

 

Når jeg noen ganger for morro skyld feks har sett gjennom all spamen jeg får på min hotmail, så syns jeg det er mer oppsikstvekkende og tenke på at det faktisk finnes folk som går på mye av de "tilbudene" som kommer, enn jeg blir overasket over at noen har lagd dem...

Lenke til kommentar

Som det står er det kun aktuelt med:

1) Western Union

2) Money Gram

 

Det er akkurat disse to betalingsmåtene som svindlere bruker. Ingen av metodene krever at mottaker av pengene har bankkonto. Pengene blir levert til en adresse. Det blir "det samme som" å putte pengene i et brev og sende dem.

 

Med mindre du har mye penger, ville jeg styrt unna.

 

Et godt motto ved utenlandshandel: "Virker det for godt til å være sant, er det ofte det."

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Her burde det ringe både småklokker og kirkeklokker inne i hodene på folk, man bestiller IKKE elektronikk fra Russland til under halv pris uten at det er ett eller annet suspekt.

 

Utover det har vi i Norge faktisk lovgivning som gjør det straffbart å kjøpe ting som åpenbart er tyvegods.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
når det er for godt til å være sant, så pleier det å være det.......

 

Jeg kan ikke skjønne at folk enda ser etter sånne "knall tilbud" for så å bli lurt og poste "jeg ble svindlet!" poster her på forumet :/

Det er ikke alltid slik, feks en på Ebay ser man jo fort om en selger er seriøs(6000+ karakterer og 2 negative), Å på ebay kan man av å til gjøre kupp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...