Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Master locks i Norge?


Anbefalte innlegg

Alle har sikkert sett dem i amerikanske highschoolfilmer: hengelåser med kodehjul (tenk safe) på skapene i gangene... Jeg har lett etter disse i snart et år nå, har hørt med alle låsesmeder og jærnvareforhandlere jeg har vært i nærheten av, men mesteparten av dem har ikke engang hørt om dem. en kompis av meg har gått på internasjonal skole i tyskland, og der har han en sånn en fra, men ellers har jeg aldri sett noen som har en.

 

noen som har noen gode forslag til hvor jeg kan skaffe en her til lands?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker alle hadde slike låser da jeg gikk på ungdomsskolen, for et par-tre år siden. Skulle ikke være noe stress å finne det, da?

 

Et raskt søk på google finner denne "combination padlock" fra Abus. Det er noe slikt du tenker på, er det ikke? Abus forhandles av låsesmeder og jernvarehandler over hele landet, og om de ikke har inne, kan de nesten garantert ta inn :)

Lenke til kommentar

okei, jeg har liksom ikke lett hver dag heller da :nei:

 

og så visste jeg ikke at det var andre enn Master som lagde slike låser. Trodde det var de som hadde patentet på den typen lås. skal sjekke litt grundigere i nærmeste jernvarebutikk. Mn jo, jeg har faktisk lett litt sporadisk i et års tid. :whistle:

 

takk skal dere ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...