Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg er en kær som spiller en del data... Også fant jeg ut at jeg fikk sinnsykt lyst til å spille litt Morrowind igjen! Jeg har ei fil som jeg nesten hadde runda spillet på.. Det er ikke altfor lenge siden sist jeg spilte Morrowind.. Også fyrer jeg opp spillet som vanlig, men da Morrowind-themen skal byne å spille samtidig som menyen med New Game, Load Game, Options osv. kommer seg, kommer følgene feilmelding opp: "Music error: Can not play file. Data Files\Music\Special\morrowind title.mp3" Også stenger spillet seg.. HVA ER DET SOM ER FEIL?! Og jeg har nesten prøvd alt... Restarting, kopiering av samme fil, re-installering, og sånt.. Kan det være høytalerne? For det er det eneste nye på maskina untatt Steam med Counter-Strike osv... Takk folx!
MiSP Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Høres veldig ut som om det er en manglende fil, men du sier jo at du har ordnet det... Kanskje det er en ødelagt mp3-codec? Tror jeg fikk samme problem en gang etter at jeg hadde installert et eller annet musikk-greier... Eller mulig jeg bare rotet manuelt med codec'ene, husker ikke
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Tvilsomt... Filen ligger inne på mappa, men det står at han ikke greir å spille den av!
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Mest sansynlig codec-krøll. Hattt lignende problemer selv. Jeg HATER spill som bruker windows-codecer til lyd/bilde-avspilling!
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Ok... Men veit du/dere om noe gjøre med det?
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Ingen som har hatt problemet før?
sedsberg Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg måtte fjerne en MP3-codec og bruke windows standard-codec. Edit: Du kan prøve å legge inn en ny MP3-codec. Endret 11. februar 2005 av sedsberg
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Ja men for dety første så veit ikke jeg åssen man gjør det, og for det andre så veit ikke jeg hva en Lyd-codec er! Hehe... Please help?
sedsberg Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Codec == Coder/decoder Er et "program" som står for dekoding av bilde/lyd. Mange forskjellige programmer/spill kan bruke samme codec.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Hvor ligger de da? Og hvordan flytter/endrer jeg de? Takk forresten!
sedsberg Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Er bare å søke på f.eks. google etter mp3 codec. De kommer som regel med installasjons-programmer. Mange codec-pakker har også mp3-codecer med.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Svarte meg og deg og alle vi.. Finner ingenting jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå