Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg er en kær som spiller en del data... Også fant jeg ut at jeg fikk sinnsykt lyst til å spille litt Morrowind igjen! Jeg har ei fil som jeg nesten hadde runda spillet på.. Det er ikke altfor lenge siden sist jeg spilte Morrowind.. Også fyrer jeg opp spillet som vanlig, men da Morrowind-themen skal byne å spille samtidig som menyen med New Game, Load Game, Options osv. kommer seg, kommer følgene feilmelding opp: "Music error: Can not play file. Data Files\Music\Special\morrowind title.mp3" Også stenger spillet seg.. HVA ER DET SOM ER FEIL?! Og jeg har nesten prøvd alt... Restarting, kopiering av samme fil, re-installering, og sånt.. Kan det være høytalerne? For det er det eneste nye på maskina untatt Steam med Counter-Strike osv... Takk folx!
Kanetheheatsink Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 halloen. Har noe problemer med lyden i morowind jeg og.. høres ut som skraping :S men tror du burde poste en tråd i Morrowind forumet for bedre tilbakemelding. Spill -> Spillforum for de mest populære spillene -> The elders cross Mvh. Lasse
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Ja kan gjøre det... Men på min så får jeg ikke starta opp spillet i det hele tatt! Det er bare feilmeldinga som kommer opp.. Kipt ass!
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Fant ut at tråden passa bedre på Elder Scrolls forumet enn her...
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Skal til Elder Scrolls-kategorien! BTW: Om du ikke har fått fikset problemet enda, bør du prøve å ta vare på save filen, og reinstallere spillet! OBS OBS! Dette gjelder bare hvis du har hatt Morrowind installert på PC'n din hele tiden. For om du har gjort noe i mellomtiden, som feks flyttet på Morrowind-mappa, byttet navn på Hard-drive'n, reinstallert ditt OS, etc. kan det være feilen... Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC
Simen1 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hvorfor to tråder? Fant ut at tråden passa bedre på Elder Scrolls forumet enn her... Greit da kan jeg like gjerne stenge denne så dere kan fortsette i tråden som ligger på riktig plass.
Anbefalte innlegg