dannko80 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Kom for sent til siste betatestinga gitt, må vel bare smøre meg med tålmod nå. Noen som har noe sted å anbefale når det gjelder å fårhåndsbestille det ? Endret 30. januar 2005 av dannko80
Windoge Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 spør i World of Warcraft forumet. Da flytter vi tråden.
Entity extraction Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hva er egentlig vitsen i å forhånds bestille. Det er jo bare å gå ned på elkjøp og kjøpe det billigere enn alle andre butikker. V
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ok, men hvordan funker dette? Har ikke fatta helt. Skal jeg først gå å kjøpe det i butikken, og så skal jeg registrere meg på nettet med kort og det hele? Eller kan jeg registrere meg på nettet og bare laste det ned? Og uansett, hvorfor forhåndsbestille? Dere får det vel ikke noe før fordiom? Final-beta-bonusen er jo utgått også nå. Fortell ;>
pretensiøselns Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 (endret) *snip* Man forhåndsbestiller for å være sikker på at man får det på den dagen det kommer vel. Nei, du kan ikke laste det ned. Vetle: Ikke alle som har elkjøp eller noen annen spillbutikk i nærheten vettu Endret 31. januar 2005 av eMPea
Spillorakelet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Dessuten er det veldig få kopier av WoW som vil solgt vanlig over disk.. Husk det er begrenset hvor mange som kan spille WoW siden det ikke er uendelig med servere tilgjengelig.. I bare min butikk har vi forhonds slogt rundt 200 kopier.. Collectors edition var utsolgt på bare noen få dager.. Så dere som vil være 100 % sikre på å få spillet release dagen anbefaler jeg å forhåndsbestille! Dere som har kjøpt beta disken uten å forhåndsbestille samtidig burde også gjøre dette snarest!
Dr3as Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg forhåndsbestilte når det ble mulig i ?november? CE selvfølgelig
TRS Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 (endret) Husk det er begrenset hvor mange som kan spille WoW siden det ikke er uendelig med servere tilgjengelig.. hvis det virkelig kommer så langt at de går tom/får for lite serverkapasitet så setter de opp flere for å imøtekomme nye spillere, de lar dem ikke sitte med sjegget i postkassa Endret 31. januar 2005 av TRS
Dʋgɢtung Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jepp, ellers ville de skutt seg selv i foten med en nøytronbombe Jeg har ikke forhåndsbestilt selv, men det er fordi jeg er usikker på økonomien frem til 15. mars
Spillorakelet Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Selvfølgelig vil det bli satt opp flere servere ettervært.. Men husk hvor mange som søkte om å bli med på Beta testing, mins jeg hørte tall som 500.000.. Det som var planen var å åpne 80 servere fra start, på en server spiller somregel 2000 til 3000 personer.. Altså kommer det til å være trangt om plassene fra start av.. Det er ikke bare å sette opp en haug av servere, husk det kreves mye vedlikehold og arbeid jo flere servere som er oppe.. Hørte det var mye tull med de Amrikanske serverene i begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå