Gå til innhold

Amilo pro 2000


svaggen

Anbefalte innlegg

Kjøpte ein Amilo Pro v2000 for noken dager siden, den er grei nok den, men når eg starter den opp, dvs fra begynnelsen ikkje fra dvalemodus, da jobber den fryktelig treigt, den bruker laaaaanng tid på velkomstskjermen, og veldig laaannnng tid på å få opp skrivebordet.....

 

Er det noken med samme erfaring som kanskje har løysningen på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjalp ikkje, eg får sjekke litt innstillinger og drivere før eg tar kontakt med support. Maskinen starter fint opp fra dvalemodus og hvilemodus, den fungerer også heilt perfekt når den ført har startet opp. Andre her med Amilo Pro v2000 som har opplevd ligninde?

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd annet enn at maskinen nå (halvt år etter jeg kjøpte den) ikke slår seg av som den skal lenger. Må holde inne på/av-knappen for at den skal slå seg av. Virker som den har problemer med å logge ut av brukerkontoen. Orker derimot ikke å formatere, da det ikke er verdens største problem for meg, men har i hvertfall ikke opplevd det du erfarer.

Lenke til kommentar
Tipper du har fått infisert maskinen din med virus!

Vikr er som om du har fått et boot-sector virus...

Kan du være så snill å dele med resten av oss hvordan du kom fram til den konklusjonen om boot sector virus? Vet du i det hele tatt hva en boot sector er for noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...