Midnight_walker Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Er så bra... Elsker sånna parodi-sanger!! De jeg har: The Beer song What if God smoked cannabis (What if God was one of us) Amish Paradise (Gangsta's Paradise) Dirty deeds done with sheep (Dirty deeds done dirt cheep (AC/DC)) Fat Will the bitch slim shady please shut up! (Slim Shady) Eye of the Tiger (parodi) Which backstreet boy is gay? My Fart will go on (Titanic parodi) Smells like Nirvana Polkamon Har også videoene til: Amish Paradise (Gangsta's Paradise) Fat Smells like Nirvana Endret 29. januar 2005 av midnight_walker
B4stian Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Men ingen slår parodiene på Amish Paradise og Mmmm Mmmm Mmmm
Midnight_walker Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Men ingen slår parodiene på Amish Paradise og Mmmm Mmmm Mmmm Hehe... Orginalen heter "Gangsta's Paradise" da, men... Noen forslag til andre jeg ikke har?
Musty Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) mener å huske at han har gitt ut en 10-12 album.. jeg har 2 selv... edit: http://www.weirdal.com/catalog.htm da er det bare å sette i gang... Endret 29. januar 2005 av Musty
Ueland Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 for det første (irriterer meg grenseløst over feil sanger): What if God smoked cannabis (What if God was one of us) Will the bitch slim shady please shut up! (Slim Shady) Which backstreet boy is gay? My Fart will go on (Titanic parodi) Er ikke sanger av Weird Al, men dette er sanger av Weird Al: Achy Breaky Song Addicted To Spuds Alimony Amish Paradise Another One Rides The Bus Bedrock Anthem The Brady Bunch Cavity Search A Complicated Song Couch Potato Eat It eBay Fat Girls Just Want To Have Lunch Grapefruit Diet Gump Headline News Here's Johnny I Can't Watch This I Lost On Jeopardy I Love Rocky Road I Think I'm A Clone Now I Want A New Duck Isle Thing It's All About The Pentiums Jerry Springer Jurassic Park King Of Suede Lasagna Like A Surgeon Livin' In The Fridge Living With A Hernia Money For Nothing/Beverly Hillbillies My Bologna Ode To a Superhero Phony Calls The Plumbing Song Pretty Fly For A Rabbi The Saga Begins She Drives Like Crazy Smells Like Nirvana Spam Stop Draggin' My Car Around Syndicated Inc. Taco Grande Theme From Rocky XIII (This Song's Just) Six Words Long Toothless People Trash Day The White Stuff Yoda Sånt, da var det avklart. Og når det er sagt, ja han er rett å slett genial, har live konsert dvd`en, som rett og slett er mega god, må nok få tak i noe mer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå