Gå til innhold

ikke server wipe på eu beta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier jo seg selv at det blir wipe. Og jeg vil våge å påstå at de som (på en eller annen merkelig måte) kommer seg til lvl 60 på under en måned i det hele tatt kanskje ikke er den typen som kommer til å spille spillet særlig lenge, vil jo tro en sånn person går lei spillet etter hvert hvis han skal powergame så voldsomt.

Halve greia med MMO er jo å spille i bredden, ikke komme seg lengst frem på kortest mulig tid. Man skal jo tross alt ha det moro under veis.

Men jeg gleder meg ikke til newbie island første dag av retail - DET kommer til å bli stress. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På level 60 skal man ri på epic mount og ganke, og kjøre heftige instances. Det er min plan :p

Det BØR bli wipe, det er jo allerede folk som er level 60 på Test 8, og på Test5 var det en kar som dinga 60 for et par dager siden.

Har forresten litt under 7 dager playtime på min 42 paladin, og 1dag 12 timer på min 24 rogue.

Når retail kommer, er det bare å være i party, de første questene går som regel ut på "drep x antall monster". Går mye fortere i party.

Skrevet (endret)
Når retail kommer, er det bare å være i party, de første questene går som regel ut på "drep x antall monster". Går mye fortere i party.

:dontgetit:

Du trodde vitterlig ikke man planla å gjøre newbie island på EGEN HÅND? Man vil jo gjerne komme over lvl 5 den første uka, mener jeg. =P

Endret av JayHeM
Skrevet

:dontgetit:

Du trodde vitterlig ikke man planla å gjøre newbie island på EGEN HÅND? Man vil jo gjerne komme over lvl 5 den første uka, mener jeg. =P

Du tuller håper jeg? Har "alltid" kjørt level 1-10 quests solo, men går raskere i party

Skrevet
Jeg ble lvl 8 på ca en time, bare ved å queste.

Noen koreanere klarte å powerlevle en fyr til lvl 60 på 3 dager.

Greide de ikke å drepe dragen Onixya også ?

Skrevet

Det må bli wipe. Det bare må.

Eneste grunnen til at jeg ikke dropper hunteren min og starter en mage er fordi jeg vet at det blir wipe.

Blir det ikke wipe så, så, så, ja!

Skrevet

KLart det blir wipe. Og foresten spill som WoW skal ha mer ting du kan gjør på lvl 60 enn før. Det er ikkje på lvl 60 det ender. Du skal ha best gear, du skal ha 1000 g mount. Når du e ferdig me det så levler du opp en ny char =)

For ikkje å snakke om "Battlefields" (massiv PvP)

Skrevet
Det må bli wipe. Det bare må.

Eneste grunnen til at jeg ikke dropper hunteren min og starter en mage er fordi jeg vet at det blir wipe.

Blir det ikke wipe så, så, så, ja!

Kunne ikke sagt det bedre selv. :wee:

Skrevet

Da var det iallefall avgjort. Det blir Wipe

"The second phase of the Final Beta has been launched, more than doubling the number of players in the game, making World of Warcraft bigger than the current and entire European MMORPG market. In addition, just prior to launch, the existing servers will be taken offline and wiped clean, which will erase all current accounts and characters. This will help us to ensure that the game launches in the best possible conditions and also means that all players will start afresh on an even footing."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...