Gå til innhold

Hva skjer med MPX


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte angrefrist på to produkter i midten av desember, en hos MPX, og en hos Komplett.

 

Fra Komplett fikk jeg utbetaling relativt fort, men:

 

MPX brukte over 5 UKER!!!!

 

Og da hadde de surra vekk kontonr. mitt, og sendte det på giro i stedet.

 

Ikke helt hva jeg mener er god service :)

 

Men nå kan jo dette være et enkelt tilfelle dah :) de ringte i allefall og unskylte seg :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vaffelkake

 

Ser at det er en del misforståelser rundt retur og angrefrist, så vi prøver med en forklaring:

Når man benytter seg av angreretten, blir produktet kreditert ved mottak her hos oss, og du får kreditnota og penger tilbake på din konto. De som sender produkter i retur og det er noe galt med produktet, så blir disse byttet ved mottak etter at vi har testet produktet, forutsatt at vi har varen i vårt sortiment. Hvis ikke så blir varen kreditert, og man kan velge å benytte kreditnotaen på enten ny vare av samme type, eller om du vil ha et annet produkt så kan dere velge dette.

Hvis det fortsatt er uklarheter rundt dette, så ikke nøl med å ta kontakt.

 

mvh

Returavd.

Skrevet

Hei Evildick

 

5 uker er som du påpeker alt for lang tid, og det var en glipp som skjedde her. Normalt skal det ikke under noen omstendighet ta lenger tid enn 1 uke å få penger inn på konto ved angrefrist. Så hvis det tar lenger tid enn dette, ikke nøl med å ta kontakt på mail eller ved å ringe til vår økonomiavdeling.

 

Mvh

 

Kundeservice MPX

Skrevet

Synes i alle fall at MPX skal ha kredit for at de aktivt deltar i tråden, og forklarer alle missforståelser. De har vel kanskje hatt en liten rutinesvikt de to siste månedene, men de forbedrer seg sikkert på det området fremover.

Skrevet

Min erfaring er god når det gjelder retursystemet til mpx.

 

Har bare hatt en sak sålangt, men den løste seg veldig kjapt. Sendte inn en defekt mp3 spiller i begynnelsen av uken og allerede lørdag i samme uke fikk jeg ny. :thumbup:

Skrevet

Jeg kjøpte logitech z-5500 av dem og det stod at dem hadde det på lager! Jeg bestilte og fikk ikke noe faktura.. Det tok 1 uke før jeg ringte til MPX de sa at vi hadde vist ikke hatt dem inne på lager! Og det tok meg 2-3uker før jeg fikk pakken! :thumbdown:

(jeg fikk ikke noe mail om at dem ikke hadde dem eller at min bestilling be utsatt!)

Men det ordnet seg..

 

Tror heller jeg velger en annen netshop neste gang.

Skrevet (endret)

Ja Ja nå har det gått 2 nye uker uten noe form for reaksjon, de svarer heller ikke på nye henvendelser.

 

Hmmm..... dette går ikke. :no:

Endret av John Kr
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg drar frem denne tråden igjen......

 

Mitt Canon PowerShot 50 gikk i stykker i ferien og jeg har sendt e-mail til MPX om spørsmål om rutinene og reklamasjon i en slik sak.

 

De svarer ganske enkelt ikke...... :mad:

Skrevet
Jeg drar frem denne tråden igjen......

 

Mitt Canon PowerShot 50 gikk i stykker i ferien og jeg har sendt e-mail til MPX om spørsmål om rutinene og reklamasjon i en slik sak.

 

De svarer ganske enkelt ikke...... :mad:

Sjekket spamfilteret? ;)

 

AtW

Skrevet

Selvfølgelig har jeg sett på disse sidene, årsaken til at jeg sendte de en e-mail var at jeg fant ikke ut eksakt hva garantien dekker og hvor lenge den varte for Canon kameraprodukter.

 

Dette har jeg ennå ikke funnet ut noe om ennå.....

 

Håper å slippe å vente på svar i dagesvis. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Vanligvis så er det 14dager før du kan kreve et utlånsprodukt.

Men tipper MPX har nok å gjøre, er vel ferieavilking og skolestart i samme omgang, er nok å gjøre regner jeg med.

Endret av Samcki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...