Gå til innhold

Zalman Reserator + Radiator


Anbefalte innlegg

Fikk Reseratoren min i dag, og ja jeg gikk faktisk ned noen få grader fra det jeg hadde med luftkjøling. Men er redd for sommer og varme og tenkte siden jeg allerede har vifte i bakkant av kabinettet, at jeg skulle sette en liten radiator som passer til 80*80 vifte der. Fant Black Ice Micro og da lurer jeg på, passer det til slanger som tilhører Reseratoren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du få noe fart i det, så bør du nok gjøre som på tegningen.

En Bie Micro vil heller ikke hjelpe stort. Da ville jeg heller gått for en dobbelt så stor raddis, men da nærmer man seg fort en "ordinær" vannkjølingsløsning, som for så vidt også vil "lide" når sommertemperaturen truer seg på.

 

Uten å være "stygg" nå, så synes jeg at påfallende mange trekker inn en radiatorløsning i tillegg til Reseratoren?

Higer man etter lavest mulig CPU-temp i forhold til lufttemp, så kommer man neppe utenom en stor / god radiator, med tilhørende vifter........

Lenke til kommentar

Heh, du så også denne posten Skrue ;) Grunnen til at jeg vil ha en så liten er at jeg kun har 80*80 vifteplasser i mitt kabinett, og er kun reservator som er pen nok til å stå utenfor. om jeg merker no særlig endring.. nja blir spennende og se. Trenger ikke no ekstra radiator. Systemet mitt ligger på grei temperatur. men litt artigt å prøve da :p tenker også på sommern.

Lenke til kommentar

Ble en 120 radiator på meg, billigere og vil kjøle bedre. Kjøpte denne på digitalimpuls sin butikk i oslo. Så viste det seg at det ikke var med nippler selv om det står det på nettsiden dems. så må inn på mandag og få noen nippler. Hadde en som passa som var med reseratoren min, men en er like langt som null :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...