Naits Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Det er kommet en ny nyhet på http://en.wow-europe.com/ hvor det står at man kan nå Blizzard på telefon. Det som jeg ble litt overrasket over var at Norge stod i listen, og har et eget gratis 800-nummer man kan ringe. Hvem er det som sitter i andre enden av røret og snakker tilbake? Nummeret er nok veldig norsk, men jeg trodde da ikke at Blizzard hadde noen norske samarbeidspartnere? Norway: 800 12 633 (free) Er det noen som vil ringe og spørre? (Ingen treff i telefonkatalogen) Endret 28. januar 2005 av Naits
JoeDohn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Vivendi finnes jo ikke i Norge, mener jeg. For gamer.no og VG har jo aldri snakka med dem og referert til dem i reportasjer i forbindelse med World of Warcraft, andre Blizzard-spill og andre VU-utgivelser.
ahdrage Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det er engelsk support (ringte nå). Men er meget imponert over at det er gratis support på tlf
Chasseur Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jepp! Det er meget bra. Blizzard treffer blink igjen. (som vanlig)
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Dette er _kun_ teknisk support, og ikke noe gamingsupport? Ser det står teknisk i topic, men det er jo lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå