dedLy_sCoRpIoN Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Så har du jo Ringenes Herre: Atter en konge, til pc og konsoll, litt gammelt, men funker heilt greit. Er dreping, men ikkje så alt for masse blod. Eindel hack and slash!
Irminsûl Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Knights of the Old Republic (rollespill) Fallout (rollespill) Baldur's Gate II (rollespill, men litt vanskelig å komme inn i) Deus Ex (eventyr-action-rollespill) Monkey Island 3 og 4 (eventyr) 1 og 2 også hvis du kan få tak i de. Jeg har alle sammen og kan anbefale de på det varmeste.
Bone Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Leste jeg feil, eller har absolutt INGEN anbefalt "Den Lengste Reisen" !?! Det må vel være et knallspill for ei jente !?
Irminsûl Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Leste jeg feil, eller har absolutt INGEN anbefalt "Den Lengste Reisen" !?! Hva er det? Kødda.
Sephiroth Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 nydelig og spille med dama da. spille først og litt honkidonk etterpå
Smooth Ceiling Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Leste jeg feil, eller har absolutt INGEN anbefalt "Den Lengste Reisen" !?! Det må vel være et knallspill for ei jente !? Hadde giddet å bruke aua litt hadde du sett at jeg gjorde det. Og oppfølgeren kommer ut snart. Det et av få ekte unisex spill, d.v.s. passer like godt for begge kjønn.
Darth Kjell Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg tror ikke Planescape: Torment, Fallout etc egentlig vil falle i smak. Problemet med disse spillene er at de er litt kjedelig i starten. Den første timen er bestandig dritt. De blir jo helt supre etter det, men tror de fleste gir opp før de kommer dit. Synd egentlig. Ellers er jo Sim City og Lucas Arts adventures verdt å prøve. Monkey Island er jo digg, men det er best hvis du har spillt de tre første spillene i serien før du starter på nr. 4. Grim Fandango kan jo være lurt å prøve i stedet for MI. Egentlig så råder jeg deg til å ikke kjøpe PC-spill, kjøp en GameCube. Gå så til innkjøp av Super Monkey Ball 1/2, Mario Sunshine, Donkey Konga, Pikmin 1/2, Mario Party etc. Damer digger slikt. Da kan du også kjøpe Resident Evil 4 til deg selv Lykke til!
PeeJay Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Look no further, my man - Beyond Good & Evil er det du vil ha - OG, det er på tilbud på Play.com; £9.99 inkl. porto er fantastisk billig. http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=122668
Fat_ASS Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Look no further, my man - Beyond Good & Evil er det du vil ha - OG, det er på tilbud på Play.com; £9.99 inkl. porto er fantastisk billig.' Ja et sykt spennende spill...Har bare spilt det litt å det er sinnsykt lett artig å kul action helt fra begynnelsen! Man trenger ikke noe tid til å sette seg inn i det heller da det er så enkelt... Fin grafikk også...=)
Bautastein Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva med Lula 3D? Hah, "runnet" gamle "Lula the sexy empire". Det sugde (bokstavelig talt).
Masse Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hah, "runnet" gamle "Lula the sexy empire". Det sugde (bokstavelig talt). Prøvde det bare en gang (Sexy Empire). Fikk ikke så veldig lyst til å game det mer, nei
Luchy Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 ei i klassen er sikkelig hekta på Heros 3. så vil nok annbefale Heroes might of magic serien
-=Toasted=- Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 veit ikke hva dama di liker av spill.. men mi begynte og spille i fjor, og disse er de spilla hu har likt best: final fantasy X Ratchet & Clank 1-3 The Sims (IKKE GI DETTE TIL DAMA!!! DA HAR DU IKKE PC LENGER!) Harvest moon (gammelt spill til snes) runescape fallout 1\2 (litt blodig, men all humoren var verdt de sa hu ) world of warcraft (falt veldig i smak og kommer nok til og bli spilt endel framover tenker jeg..) ellers er jo platform spill til konsoll alltid en sikker vinner
V36a Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Søskenbarnet mitt (jente) er hekta på både RCT 3 og Sims 2. Vil i alle fall anbefale RCT 3. Theme Hospital kanskje? det er et genialt spill.
Fjelldal83 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 (endret) Har funnet ett spill til henne som hun er helt hekta på ; The Longest Journey! Hun har blitt så hekta at hun har bestilt spillet og registrert seg her på gamer.no forumet, hehe. Det er visst eventyrspill som appellerer til henne Endret 9. februar 2005 av Daemonifuge
Bone Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har funnet ett spill til henne som hun er helt hekta på ; The Longest Journey! Hun har blitt så hekta at hun har bestilt spillet og registrert seg her på gamer.no forumet, hehe. Det er visst eventyrspill som appellerer til henne Er det kristine_blesvik, mon tro!? Det var det spillet jeg foreslo, bare at "den lengste reisen" er den norske versjonen (..tydligvis ), og Synnøve Svabøe (slik det skrives?) har den norske stemmen til April! Synes spillet er knallflott selv, og gleder meg til oppfølgeren! Håper hun koser seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå