Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som ønsker at det skal se ut som om det faktisk bor noen i leilighetene/rommene deres.

Et sted man bor bør ikke inneholde noe som helst personlig.

Hahahahah! :lol: Dagens beste? :p

Link tilbake til tidligere post som er opppdatert med nye bildet av TVen (for de som ikke er oppdaterte).

~ Mortis360

Skrevet

Er en forskjell i å feste livet sitt på veggen og å gjøre det koselig. Vi har da ikke snakket så mye om "å feste livet på veggene" har vi vel, bare om fargevalg :p

Skrevet
Er en forskjell i å feste livet sitt på veggen og å gjøre det koselig. Vi har da ikke snakket så mye om "å feste livet på veggene" har vi vel, bare om fargevalg :p

Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv.

Skrevet (endret)
Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv.

Jeg liker også å ha veggene tomme, eneste jeg har hengende der er en klokke som er større enn TVen min :)

Endret av WheelMan
Skrevet
..ja? :p

Hvorfor? Hva oppnår dere?

Meh. Jeg er vel bare merkelig. :)

Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år :p Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart.

Skrevet
Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år :p Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart.

Ikke misforstå, jeg har gjerne kunst på veggene. Et vakkert bilde kan gjøre mye for et rom. :)

Skrevet

Neida jeg tviler på at du er så "kald" ;) Et vakkert bilde kan gjøre mye ja, hvertfall hvis rommet er veldig sterilt med mye hvitt er det fint med fargerike bilder på veggen.

Skrevet
Neida jeg tviler på at du er så "kald" ;) Et vakkert bilde kan gjøre mye ja, hvertfall hvis rommet er veldig sterilt med mye hvitt er det fint med fargerike bilder på veggen.

Jepp. Har helt hvite vegger her, men god kunst koster halvparten av leilighetens verdi. :p

Skrevet

Jeg snakker om store kanvaser. Jeg ønsker et stort, flott maleri på den ene veggen, som nå står helt naken. Kanskje ikke halve verdien, men sikkert rundt en tredjedel/fjerdedel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...