Gå til innhold

Noen få spørsmål


Anbefalte innlegg

Jeg må ærlig innrømme at det jeg har prøvd til nå av wow, er ganske imponerende..

 

Men hvor lenge varer det? vill det være nok utfordringer i månendene som kommer eller vill oss beta testere; få den samme mølja om og om igjen, eller vill det komme noen overraskelser med retail versjonen?

 

Og jeg er litt skuffa over rpg feelingen over det hele, det er mer som et action spill med rpg elementer, har dette vært meningen eller ble det bare sånn??

Jeg har ikke noe imot det, men pga hele feelingen over terreng og omgivelser så hadde det vært mer passende med litt mer dynamisk, innblikk i de forskjellige chars du støter på...

 

Det er bare fille saker dette her, men de er alikevel viktig for en perfekt spill opplevelse menr da jeg,,

 

Uansett så er spillet konge, men ikke gudommelig, som det kunne ha vært...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hovedpoenget med MMORPGS er at du skal interagere med andre spillere mer enn NPC's...

 

hvis du vil ha mer RPG følelse enn det som er i beta, kan jeg sterkt anbefal Roleplaying Serveren som kommer opp. Der må man spille "in character" hele tida i public chat, og navnekonvensjonen på characters er strengere, så du ser mindre av sånne tullenavn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...