jms88 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg er serveransvarlig i cs:source klanen min. Hittil har jeg kjørt serveren dedicated på samme pc som jeg selv spiller fra. Men går det ann å kjøre serveren på min bærbare pc og spille samtidig på den andre pcen fra samme steam account? Legger ikke med specs til pcen i dette innlegget fordi det er irrelevant... Noen som har testet dette?
Balle Klorin Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Må du ikke ha 2 steam accounter for det ? Ser ikke noe problem hvis du har en extra account til din laptop med cs:s.
jms88 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Jo jeg også regnet med at jeg måtte ha 2 steam accounter men det har jeg jo ikke... Ville bare spørre om det fantes et standalone program for å kjøre server
osmoen Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 slik det var tidligere trengte man ikke key for å kjøre server-versjoner, vil anta at dette også gjelder dedicated server for cs source. må opprette ny steam-konto, men du vil nok slippe å taste inn noen key for å laste ned dedicated server
jms88 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Åja, det tenkte jeg ikke på, skal prøve det, takk for svar!
blacktower Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Flyttet fra Spørsmål og svar - PC til nåværende.
jms88 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Har et spørsmål til. Vil jeg få source dedicated server til å funke på en bærbar pc med 600 mhz og 320 mb ram? Serveren skal bare klare 6 spillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå