Gå til innhold

Respons på Firefox-side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke funnet opp noe hjul på nytt. Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. Nyhetssiden vil også bli oppdatert hyppig. Et norsk Firefox-forum har jeg også tenkt å få opp. Har firefox.no det kanskje?

Lenke til kommentar

Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv.

 

- Det finnes allerede mange slike sider.

 

Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv.

 

- Hvor mye kan man få ut av Firefox-logoen?

 

Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv.

 

- Av hva? Mulighet for brukere å laste opp en skjermdump av sin Firefox? "weeman52s, mandag 18. april 18:43: leser vg"?

 

Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv.

 

- Et søk i google på "firefox tips tricks" ga 465 000 treff.

 

Et norsk Firefox-forum har jeg også tenkt å få opp.

 

- Er det virkelig så mye å snakke om angående Firefox at det krever et helt forum?

 

Jeg mener ikke å være hånlig, men noen ganger må man vurdere om det faktisk er levegrunnlag for den aktuelle idéen.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe galt i å lage en side om Mozilla Firefox på norsk. Firefox.no oppdaters såpass sjeldent og er absolutt ikke en sånn communityside, så jeg vil gå så langt å si at en slik side som trådstarter her planlegger å lage faktisk ennå ikke finnes.

 

Hvorfor ser alle Firefox-siden like ut?. Som Marvil så fint påpeker så lurer jeg også på det. Er det ikke mulig å prøve å lage noe som i hvert fall skiller seg litt mer ut?

 

Design. Designet er generelt godt gjennomført selv om hovedmenyen trenger å fremheves litt. Selve innholdet er derimot ikke så godt formatert, det mangler overskrifter, dårlig formaterte lister ol.

 

Ellers vil jeg også anbefale å ordne et ordentlig domene! Sånne domener som du nå bruker blir aldri besøkt mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noe galt i å lage en side om Mozilla Firefox på norsk. Firefox.no oppdaters såpass sjeldent og er absolutt ikke en sånn communityside, så jeg vil gå så langt å si at en slik side som trådstarter her planlegger å lage faktisk ennå ikke finnes.

 

Hvorfor ser alle Firefox-siden like ut?. Som Marvil så fint påpeker så lurer jeg også på det. Er det ikke mulig å prøve å lage noe som i hvert fall skiller seg litt mer ut?

 

Design. Designet er generelt godt gjennomført selv om hovedmenyen trenger å fremheves litt. Selve innholdet er derimot ikke så godt formatert, det mangler overskrifter, dårlig formaterte lister ol.

 

Ellers vil jeg også anbefale å ordne et ordentlig domene! Sånne domener som du nå bruker blir aldri besøkt mer enn en gang.

 

Takk for støtten.

 

Det at det mangler overskrifter, skyldes at siden ikke er ferdig. Jeg skal selvfølgelig ordne alle overskrifter når siden offesielt blir lagt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...