GoldlaXiE Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Lastar ned no.. med 1mb/s(!) Men det kan ikkje stemme, men det er det som står her.. hehe!
Wooho Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Nice nå tar det seg opp 15 min igjen før fila blir lastet ned, elsker ADSL linja mi!
Snorre Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) QUOTE=MeTa][iC,26/01/2005 : 23:38] Fikk tak i cd-key Teknisk sett er det ikke akkurat en CD-Key. Håper at det er like bra som Pandora war Mener du Pandora Tomorrow? selv om jeg hadde lydproblemer på SC:PT Singelplayer. Det var skikkelig irriterende. Dette kan skyldes en gammel lydkort-driver, eller at du ikke har noen i det hele tatt. (Om du har eksternt Lydkort, som det høres ut som du har). I dag er det ikke noe kø. Jeg har jo et Creative Live Value lydkort med nyeste driver, som faktisk er 2 år gammel. De kommer dessverre ikke med nye drivere til kortet mitt så jeg får klare meg til jeg skal kjøpe ny maskin. Edit: Laster ned i 2.40 Mbps Og ja, jeg mener Pandora Tomorrow. Mene å skrive: Håper at det er like bra som Pandora var Kansje jeg er blitt litt for påvirket av tysk? Endret 28. januar 2005 av Orresnei
TumTum Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Pandora var egentli ganske dårli laget i forhold tii splinter cell. grafikk og sånt var litt bedre men lyden var helt forferdelig. Og pt var veldig linært synert jeg, det var sc1 og men det var litt mindre linært enn pt, Men så kommer jo ct nå, som ikke skal være linært i det hele... Det blir gøy det !
razh0r Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Merka ikke dette før nå! Gleder meg som en unge! Har Splinter Cell og SC:PT installert fra før av!
M@R7!N Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Dere laster jo ned i Mb (bit) pr sekund, ikke MB (byte) pr sekund som 8x mindre
Anthropod Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har spillt siden closed beta, synes SC:CT mp beta er konge bra! Det som plager meg er at ingen av mine gaming venner viser noen interesse for spillet , så jeg spiller med og mot tilfeldige folk @ ubi.com. Det er gøy å spille så lenge du spiller sammen med noen som kan spillet litt fra før, og kan kommunisere . Det er ikke alltid en selvfølge, for det kryr av nybegynnere og tyskere online (selv i us west coast lobbyen) . Som regel får jeg en tysker som er nybegynner på laget mitt, HURRA! Tyskere er ikke så veldig kjent for å være god i engelsk, så jeg prøver å ta det simpelt (merc) "I'll cover upstairs, YOU cover DOWNSTAIRS!". Litt senere ser jeg han i samme etasje som meg, og da blir to pcer nede disabla samtidig. Og jeg tenker for meg selv "Denne runden vinner vi, JADDA!". Hvis dette hadde skjedd hver runde hadde jeg slutta å spille for lenge siden , men av og til er jeg heldig, og får noen på laget som har mic og forstår engelsk eller norsk. Da går det som regel greit, og da er det gøy. På ubi heter jeg Anthrop0d og lager alltid en server med navnet "10Mbit join the fun!" (ja, jeg har 10Mbit linje som ikker BBF) @ US West Coast. Håper noen flere nordmenn stikker innom!
ehs5 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er ikke mulig å laste ned hvis man har registrert at man er under 17 år. Jo, prøvde igjen, da funka det faktisk. Endret 3. februar 2005 av ehs5
ttt Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 link til direct download linken ligger i det første innlegget (du må registrere deg før du kan laste ned, og eg veit ikkje om dei tek i mot fleire beta testarar no)
Anthropod Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Joda de tar i mot flere testere. Bare å mekke seg en fileplanet konto hvis du ikke har det, og signe seg opp på betaen. Direkte link: Fileplanet - Chaos Theory BETA sign up!
Anthropod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) 2vs2! Gameplayet er det samme fra Pandorra Tomorrow, men det er noen nye moves, gadgets og maps. Lurer på om det er noen gamemodes også, men det er jeg ikke helt sikker på fordi jeg ikke spilte PT noe særlig. Hvis du ikke spilte PT og lurer på hvordan det ser ut, så sjekk ut: http://www.gamespot.com/xbox/action/splintercell3/media.html Den øverste filmen "Video Preview", er en test av betaen. Litt lenger ned (på samme siden ) finner du en trailer til MP, den 3 filmen under "Official Movies", filmen heter "Official Trailer 8". Selv om det er en link til xbox filmer, så gjelder betaen kun for PC! Og xbox og PC versjonen er relativt like tror jeg, om ikke identiske. Endret 7. februar 2005 av Anthropod
Glipp Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Spør du meg så ER dette PT!! ingen forskjell jo! untatt nye brett å camo suite.. vet at dette er beta, å at i retail SP/MP så vil gfx'en å aøt annet bli bedre. men allikavell da!! tru kopi av PT dette edit: å hakker like mye som PT må nesten ha laveste resolution vett får å få det spillbart.. sitter med: [email protected] 1 gb 9800pro Endret 7. februar 2005 av *Magnus*
Anthropod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Spør du meg så ER dette PT!! ingen forskjell jo! untatt nye brett å camo suite.. vet at dette er beta, å at i retail SP/MP så vil gfx'en å aøt annet bli bedre. men allikavell da!! tru kopi av PT dette edit: å hakker like mye som PT må nesten ha laveste resolution vett får å få det spillbart.. sitter med: [email protected] 1 gb 9800pro Tja, jeg ble litt skuffet over grafikken jeg også, etter jeg hadde sett screenies fra SP til CT. Kan jo hende at grafikken er bedre i retail versjonen, men for meg er det et fett, synes gameplay har mest å si. Angående hakking så har ikke jeg oppdaget noe, jeg har 3000+, 512MB RAM og 6800GT (har hørt noen rykter om dårlig ytelse/ bugs på ati kort @ forumet til splinter cell). Hva som er nytt fra PT (Jeg har ikke så mye peil, bare sammenligner hva jeg kan finne på splintercell.com og hva jeg har sett i betaen). Gamemodes = PT: Neutralization, Extraction, Sabotage. CT: Story (En blanding av objectives på et kart, et kart kan inneholde alle objectives fra PT), Diskhunt (samme som Extraction bare med harddisker), Deathmatch (det er fortsatt lag, det er ikke alle mot alle, ellers trenger denne ingen forklaring). Moves = PT: PT har (Spy)Split Jump, det har ikke CT. CT: (Spy) Human ladder(co-op move), death from below, death from above, (Merc) Beserk (360 Spin som slår en spion i bakken), Humiliation (vet ikke helt navnet på denna, men det mercen gjør, er å kvele en spion som ligger på bakken med geværet sitt). Equipment = PT: (Spy) Chaff grenade er mye sterke i PT, altså større effekt på mercs, (Merc) Mister phosophorous granade. CT: (Spy) Camo suit, Heart beat sensor, Sticky Camera er bedre enn i PT har jeg hørt, (Merc) Poisen Mine (ved kontakt skytern ut en giftig nål, som gjør at spionen mister helse over tid intill død eller funn av first aid, poisen mine lager ingen lyder), backback (tomt for miner, granater eller annet utstyr? fyll opp 2 av hver ting for deg og din lag kamerat), gas mask (Gassmaske som virker i 30 sekunder mot CS GASS), camera network (hvert kart inneholder i hvertfall 2 kamraer, som mercs kan logge inn på og benytte), ellers har mercs 2 nye våpen som er shotgun og uzi, ingen av dem kan snipe. Endret 7. februar 2005 av Anthropod
toranv Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 trådstarter er det mulig du kan rette på skrivefeilen eller i theory(du har skrevet theroy) kan godt hende det er sånn det skal skrives men stusser litt!
Anthropod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) trådstarter er det mulig du kan rette på skrivefeilen eller i theory(du har skrevet theroy) kan godt hende det er sånn det skal skrives men stusser litt! Offtopic: Skrivefeil er ikke noe nytt i dette forumet, men i denne saken så tror jeg det er en tastefeil som har blitt oversett. Hvis du har planer om å rette opp hver eneste skrivefeil eller tastefeil du ser i dette forumet, da har du en formidabel oppgave foran deg. Vet ikke om det er å overdrive, men jeg tror sånn ca 40-60% av alle postene inneholder skrive- eller trykkfeil. Endret 7. februar 2005 av Anthropod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå