Gå til innhold

EA og neste generasjons konsoller


sig_1612

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som både irriterer og gleder meg er at de ikke sier noe om Nintendo. Det kan være det at de ikke bryr seg (eller forhåpentligvis ikke lager spill til "Revolution:P). Men det er jo dårlig reklame for Nintendi at EA ikke sier noe om konsollen dems.

På den annen side så er det jo bra at sony og ms ikke får vite noe om den, og de revolusjonerende tingene Nintendo vil lage. For da vil nok både sony og microsoft stjele ideèn, og prøve å komme Nintendo i forkjøpet med det revolusjonerende de forhåpentligvis utvikler.

Lenke til kommentar

EA har alerede overtaket , veddet alle penga mi på at om noen år så er det bare 4-5 spill selskaper igjen som lager spill til pc og konsoller.

Og EA kommer sikkert til å ha 50-70% av det markedet.

Dermed får vi en bølge av komersielle spill på neste konsoll . dessverre!

Vi Hardcore gamere er en utdøende rase , det var bedre når det bare var nerder som spilte for da lagde dem bedre spill også !

Lenke til kommentar

jeg bryr meg ikke om at EA ikke nevner nintendo. EA er kanskje et berømt og rikt selskap, men de klarer sjeldent å utrette noe.

Og jeg synes liksom at man bør slutte å bekymre seg for dette med at ninty ikke blir nevnt. for nintendo sier jo selv at spilling skal få en ny vri. og da vil kanksje bare ikke EA være med på dette. kanskje de er redde for en forandring? for med revolution er det ike sikker man vil sitte med en hånkontroll en gang. og jeg har tro på at revolution kanksje vil være sterkere enn ps3 og xbox2.

Lenke til kommentar
jeg bryr meg ikke om at EA ikke nevner nintendo. EA er kanskje et berømt og rikt selskap, men de klarer sjeldent å utrette noe.

Og jeg synes liksom at man bør slutte å bekymre seg for dette med at ninty ikke blir nevnt. for nintendo sier jo selv at spilling skal få en ny vri. og da vil kanksje bare ikke EA være med på dette. kanskje de er redde for en forandring? for med revolution er det ike sikker man vil sitte med en hånkontroll en gang. og jeg har tro på at revolution kanksje vil være sterkere enn ps3 og xbox2.

Ut i fra de få ordene Nintendo har sagt om Revolution så er det spillmåten de vil prøve å revolusjonere og ikke ytelsen.

 

Dersom noen fikk sett E3 showet til Nintendo i fjor så sa "Reggie" noe i denne retingen:

"Do you want to drive along the same road over and over again, or do you want to try another route" (husker ikke alt helt rett..)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...