notalive Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) gratulerer! kan vel begynne p øvelseskjøre selv snart EDIT: kan vel lage en tråd så dere får vite det for å så ha sjansen til å holde dere inne Endret 25. januar 2005 av notalive
Freqtal Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Grattis Kan begynne å øvelseskjøre i år jeg. Enda to år til lappen
Pasient Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) 9 måneder. Edit: Grattis mann! Endret 26. januar 2005 av Pasient-
zyrex Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 grattis.. hatt lappen i litt over en måned alleree though blei jeg påkjørt heromdagen da.. (ikke min skyld )
vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hoho, bare 5 dager til jeg er 18 selv, men ligger litt etter på lappen dessverre Skal snart begynne på det obligatoriske som landeveiskjøring og glattkjøring osv. Digg å kunne kjøpe alkoholholdig drikke selv though
Efreet Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hoho, bare 5 dager til jeg er 18 selv, men ligger litt etter på lappen dessverre Skal snart begynne på det obligatoriske som landeveiskjøring og glattkjøring osv. Digg å kunne kjøpe alkoholholdig drikke selv though Mja, bare ikkje kombiner det
r0zie Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Bad idea, en kompis mista nettop lappen i 2 år pga det, en mnd etter han hadde fått den.. må sitte 21 dager i "jointen" og ^^
srbz Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Grattis Kan begynne å øvelseskjøre i år jeg. Enda to år til lappen Ja, hm, må vel sette i gang igjen jeg og nå, siden vintern er over. Jaja, det har jo vært morro så langt. Men fortsatt lenge til lappen, blir 17 i juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå