Gå til innhold

Angrerett, Må feilforklaring være med?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis jeg benytter meg av angreretten på en mp3spilller fordi at jeg oppdaget en feil på den, må da feilforklaring følge med?

Endret av tøbbi
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde samme problemet selv. Men dette var rundt juletider, så de hadde, forståelig nok, mye å gjøre. Men en mail till dem så var pengene på konto dagen etter.

Endret av Keworkian
Skrevet

de har kun 14 dager fra varen er hentet til å tilbakebetale.

 

ring Tlf 815 58 200 (0,39 pr min)

(kl. 09.00 - 15.00)

 

Forbrukerrådet for nærmere info, men du kan sende pcutstyr regning\dagsbøter for hver dag de går over fristen.

 

hvis jeg husker riktig

Skrevet (endret)
... du kan sende pcutstyr regning\dagsbøter for hver dag de går over fristen.

Det var noe slikt jeg tenkte på. Å sende dem en regning etter å lagt på et passe purregebyr

Endret av pertm
Skrevet
Må feilforklaring være med hvis jeg benytter meg av angreretten?

Vel de ønsker jo informasjon om ditt problem når du ringer inn og ønsker retur av en vare.

Skrevet

Hvis du benytter angreretten din så trenger du ingen forklaring nei. "Jeg angrer på kjøpet og vil benytte angreretten min". Er det en reklamasjonssak, derimot, så må du jo selvsagt forklare at det er noe galt med den. Ingen feil, ingen reklamasjonssak vet du.

Skrevet

Nei, du må ikkje ha med forklaring. Men fortell dei at den er defekt! for da slepp dei og sende den ut til ein ny kunde, som igjen sender den innigjen.

 

Om det er feil på den, og du vil ha ein ny bruker du reklamasjon, ikkje angreretten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...