haarod Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ja, har ingen problemer med å logge inn, men jeg har store problemer med å starte spillet (når jeg trykker enter world knappen med valgt char). Får ofte "Unknown Entity" på char navn og den joiner verken general, local defense eller LFG eller evt. trade. Får heller ikke gjort noe (angrepet, snakket med folk o.l, men jeg kan gå) Sitter på trådløst nettverk, men det skal vel ikke ha noe å si? dessverre så virker det sånn.. Hadde med pcen min bort i helga, der bruke jeg kabel og hadde aldri de problemene der. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Noen som har samme problem??
-=Toasted=- Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) det høres nesten ut som om du lider av lagsomfaan syndromet. siden du ikke får gjort noe, og det eneste man får gjort når lagdjelven slår på tromma si som værst er og rusle rundt... så.. sjekke brannmur og lignende? siden det funka fint med tp, kansje det er noe i aksesspunket ditt som ikke står som det skal? router som kødder det til? sp2? kan være så mye.. men jeg har tru på at det er noe som lager lag. Endret 25. januar 2005 av -=Toasted=-
haarod Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 (endret) Er litt rart.. Når jeg først kommer inn så funker det fint helt til jeg logger ut, med "grønn" ping nesten hele tida. Problemet er å komme inn i starten. EDIT: Har også lagd en post på nettverksforumet, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367168 Endret 25. januar 2005 av HKoN-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå