Gå til innhold

Nytt Socket A Hovedkort


Anbefalte innlegg

Jepp, da var mitt kjære NF7-S gått til hælvete(Explodert kondensator), og da må jeg ha nytt. Og siden det ser ut som om NF7 ikke selges lengre(tips meg gjerne om steder det kan skaffes) må jeg skaffe meg et annet et. Det står mellom AN7 og a7n8x-E Deluxe(tips om andre tas i mot med takk). Da lurer jeg på hvem som er best til overklokking. MÅ kunne gi minst 1,875V til CPU, og minst 2,9 til ram.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skjedde dette da?

Nei, pc'n skrudde seg av som vanlig pga. atx-kabelen(har sitti litt løst i det siste), så gikk jeg opp i stua en stund, så smalt det i sikringsskapet. Så gikk jeg å skrudde på sikringa, gikk ned, tok pc'n med opp å tok den helt fra hverandre, og satt en sammen igjen. La ikke mærke til at kondensatoren lå i bunn av kabinettet før da.
Bør det ikke dekkes av garantien?
Hvordan går jeg fram for å orden med det?
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...