Gå til innhold

Noen enkle PHP-script


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har letet rundt om på Google og Hotscripts for å finne noen script til en side jeg holder på med, men jeg vil gjerne høre med dere hvilke som er de beste, og ikke minst enkleste.

 

Skal ha tilsvarende script:

  • Gjestebok
  • Poll
  • Login

Forum

 

Skal også ha opp et forum på siden. Er phpbb enkelt og sette opp? Krever det MySQL?

 

 

 

Mvh!

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for å "forstyrre" tråden litt, men synes det ville vært unødvendig å lage en helt ny tråd om noe som "innvollverer" nesten det samme :/

 

Jeg holder på snart å skal sette opp ett PHBB 2 forum, men lurer på, du har jo enkelte webhoster som "gjør" dette for deg med ett par museklikk gjetter jeg rett ?

 

jeg tror jeg får mitt webhotell fra www.get-one.net imorgen og ser jo at de bruker "cpanel" (vet ikke hva det Norske ordet er) men det ser jo forhånds messig enkelt ut, jeg har ikke store ferdighetene med html og css, og lurer på om det blir noe "innviklet" for meg og med å ville bytte "theme" og "style" ?

Lenke til kommentar
jeg tror jeg får mitt webhotell fra www.get-one.net imorgen og ser jo at de bruker "cpanel" (vet ikke hva det Norske ordet er) men det ser jo forhånds messig enkelt ut, jeg har ikke store ferdighetene med html og css, og lurer på om det blir noe "innviklet" for meg og med å ville bytte "theme" og "style" ?

Hvis du laster ned et ferdiglaget theme lastes dette opp til en mappe og deretter velger du det i kontrollpanelet. Lettere blir det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...