smetho Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Her fungerer MSN på min maskin, men ikke dama sin (som kjører på samme nettverket. Merkelig. Men men, shit happens. Ser visse henger ut MS pga det, det blir vel teit da. Feil vil alltid skje med all programvare. PS. Elske ikke MS da Men ville bare påpeke at dette var den minste grunnen jeg har sett til å mislike dem.
El-Hadji Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 no messenger her. Krise, livet går i oppløsning
Grundig Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Også her har Messenger sluttet å fungere. Vært borte i 2 timer nå.
uberhenrik Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 var spbw = false; function ShowBlockerWarning() { return spbw; } function IsBrowserSupported() { var rc = true; var o = document.getElementById("BrowserSupported"); if (null != o && o.value == "1") { rc = false; } return rc; } function Init() { if (true == Detect()) { spbw = true; } } function Detect() { var e = false; var pw1 = null; var pw2 = null; try { do { var d = new Date(); var wName = "ptest_" + d.getTime(); var testUrl = IsYBI() ? "popupTest.aspx" : ""; pw1 = window.open(testUrl,wName,"width=0,height=0,left=5000,top=5000",true); if (null == pw1 || true == pw1.closed) { e = true; break; } pw2 = window.open(testUrl,wName,"width=0,height=0"); if (null == pw2 || true == pw2.closed) { e = true; break; } if (IsYBI()) { if (pw1 != pw2) { e = true; break; } } pw1.close(); pw2.close(); pw1 = pw2 = null; } while(false); } catch(ex) { e = true; } if (null != pw1) { try { if (!pw1.closed) pw1.close(); } catch(ex){} } if (null != pw2) { try { if (!pw2.closed) pw2.close(); } catch(ex){} } return e; } function Is stabil feilmelding ja microsoft
A.J Green Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Same for me, skulle tro jeg klarte meg helt greit uten, men jeg føler faktisk litt at jeg "trenger" det nå som jeg ikke har det
hamsterbom Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 "You cannot use Messenger at this time becaus your contact list is not available. Please try again later." Hva driver de med? Setter opp ny server? Håper de ikke har klart å slette kontaktlisten min
uberhenrik Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 jøsses nå ser det ut til at det kommer seg etterhvert
Ingar Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Så glad jeg blir nå. .... Dette er en av veldig, veldig mange små filleting som gjør at jeg sparer til en ny powerbook.
Denethor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Heile msn messenger systemet var nede, det hjelper ikkje å skifte til apple for å få msn til å virke :-) Men å skifte til apple gjer deg kulare og meir sexy
Bruun Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Nå er det oppe og går igjen Snakk for deg selv Her funker det ikke
Grundig Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Nå stoppet det opp her også. Skjønte at det kom til å skje når jeg så at alle ble offline i løpet av sekunder. Endret 23. januar 2005 av Grundig
dmx Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg kommer ikke inn.. Endret 23. januar 2005 av dmx
dan2003 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 The MSN Messenger Service is experiencing worldwide sporadic problems this weekend. Ranging from contact lists not being available, to service outages, the problems have worsened today with many unable to sign on at all. Some users are still connected but many have been forced off the Messenger Service. MSN's status page which provides updates to customers about any service problems is currently experiencing "Server is too busy" errors and ASP errors. Kilde: Neowin.net
Dʋgɢtung Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Kommer ikke inn jeg heller. Har prøvd et par ganger siden tidlig på morgenen, men jeg kommer ikke inn. Eneste gangen jeg kom inn ble ikke kontaktlisten vist, men det kom heller ingen feilmelding. Jaja, MSN Messenger er nede, men det er da ingen krise
uberhunter Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Der funket det her også.. Bare 12 online da (129 offline)!
Anbefalte innlegg