Gå til innhold

Nero 6 va gjer eg gale?


Edstro

Anbefalte innlegg

Hei letter nå etter et gratis DVD Brenne programm.

 

Eg har nero i dag men når eg skal feks. brenne .avi eller mpg file på en dvd plate så kommer der opp at filen ikke er dvd kompatibel og at eg må gjøre filen til en dvd kompatibel fil! Gyldige dvd kompatible filer va vist: video_ts osv..

 

Dette er veldig rart! :mad::cry:

 

Så eg letter etter et nytt freeware brenneprogramm!

 

Vis noen vet vordan eg fikser det der med nero så fyr løs! ;)

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DVD-Rom (iso)

:yes:

 

Bruk programmet riktig før du dømmer det nord og ned!

Eg har allerede prøvd og brennt filmene med dvd-rom (iso)

Men dette gjekke ikke!

 

Pointe med heile greiå er at det skal leses av i dvd spilleren min!

 

Glem dette da ! Gi meg heller tips til et nytt freeware programm!

 

Når eg brennte med dvd-rom (iso) så brennte brenneren men ikke noe godt resultatt i dvd spilleren.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Kjenner dessverre ikke til noen.

 

Men du er klar over at hvis du bare brenner en videofil til en DVD plate så er ikke det det samme som en DVD video plate. En DVD plate er et lite program som inneholder data som en dvd spiller forventer å finne. Det er en unik mappestruktur..osv.

 

Så jeg foreslår du leser hjelpe filene om hvordan man lager en DVD video plate i Nero. For det er en prosess som må til.

 

Selv bruker jeg DVDArchitect til å brenne mine egenproduserte DVDer. Den encoder, lager menyer og brenner platene.

 

Nero funker som ei kule den, men igjen...problemet ser ut til å ligge hos deg.

 

For å finne det du trenger så søk på google...eller prøv å søk på google etter hvordan man bruker Nero til å lage DVDer..det kan hende det ligger en guide der ute.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Trist at noen brukere ikke klarer å bruke mer fornuftig emne-tittel på tråden sin... :hrm:

 

Sannsynligvis har ikke denne samme brukeren lisensiert versjon av Nero, og dermed ikke modulen Nerovision Express. Med Nerovision Express er det såre enkelt å konvertere videofiler til DVD-format - Selv om det tar litt tid hvis man har en antikk PC som meg selv :whistle:

Åherregud! Spar deg!

Lenke til kommentar
Trist at noen brukere ikke klarer å bruke mer fornuftig emne-tittel på tråden sin... :hrm:

 

Sannsynligvis har ikke denne samme brukeren lisensiert versjon av Nero, og dermed ikke modulen Nerovision Express. Med Nerovision Express er det såre enkelt å konvertere videofiler til DVD-format - Selv om det tar litt tid hvis man har en antikk PC som meg selv  :whistle:

Åherregud! Spar deg!

Nå begynner det å bli dårlig stemning. :(

 

On topic: Misforsto spørsmålet. Nero kan ikke brenne mpg- og avi-filer etv slik at de kan leses i en vanlig DVD-spiller - med mindre spilleren støtter f eks divx. Til dette formålet kan Nerovision Express eller Easy CD and DVD Creator brukes. Har dessverre ikke noe freeware-program å foreslå, men sjekk om Nerovision Express er inkludert i din Nero-pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...